Κι άλλο βραβειάκι !!!

by - Κυριακή, Απριλίου 08, 2012

Εδώ και μέρες η γλυκιά μαμά κουκουβάγια Βέρα μου έχει δώσει ένα όμορφο βραβείο κερασάκι... αλλά το τελευταίο διάστημα ήμουν απασχολημένη... Τελείωσε το 2ο τρίμηνο και είχα να ετοιμάσω τεστ και βαθμούς και ελέγχους κι ένα σωρό άλλα πράγματα... Τώρα λοιπόν που άρχισαν οι Πασχαλινές διακοπές μας (γιουχου!!!) βρήκα την ευκαιρία να την ευχαριστήσω και να σας δείξω και το καινούριο βραβείο μου. Ευχαριστώ πολύ Βέρα μου που με σκέφτηκες...Ελπίζω κάθε μέρα σου να ξεκινάει το ίδιο γλυκά όπως το κεκάκι με το κερασάκι που μου χάρισες..Καλή Μεγάλη εβδομάδα σε όλους μας!!!

You May Also Like

1 σχόλια

  1. Να είστε όλοι στη φαμίλια καλά! Και να ευχαριστηθείτε τις Πασχαλινές διακοπές, επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS