Καφεδάκι κανείς ;;;

by - Παρασκευή, Μαΐου 18, 2012

Σήμερα η μέρα μου ξεκίνησε πολύ όμορφα... Βλέπετε...τον προηγούμενο μήνα τα κορίτσια του Sofan (που μπορείτε να βρείτε εδώ και εδώ έκαναν διαγωνισμό για ένα δαχτυλιδάκι με ελληνικό καφέ....Και ποιά το κέρδισε ;;; Τα ντα ντα νταμ (ήχος τύμπανου...) ΕΓΩ ΕΓΩ !!!!! Σήμερα λοιπόν -πρωί πρωί - ήρθε το γράμμα με το "καφεδάκι" μου...


και είναι υ -πέ -ρο -χο !!! έχει μέχρι και καϊμάκι... Άν είχε και τη μυρωδιά θα ήταν πειρασμός..χεχε..
Κορίτσια και πάλι ευχαριστώ για το δωράκι...και πάντα τέτοια...να μας κακο-καλό- μαθαίνετε !!!!


Θα το βάλω σήμερα στο φροντιστήριο...Για να δούμε τι θα πουν τα πιτσιρικάκια μου....Καλημέραααααα !!!!!

You May Also Like

8 σχόλια

  1. θα τα ξετρελανεις τα μικρα!!!!!!!εδω ξετρελαθηκα εγω.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο. Ολο και τα γλυκοκοιτάω αυτά τα όμορφα δαχτυλίδια μινιατούρες αλλα ακόμα δεν έχω πάρει. Πού θα πάει, θα μπει και στο δικό μου το χεράκι κάτι παρόμοιο. Σε φιλώ Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ελπίδα (ωραία ακούγεται αυτό!!!)!
    Χαιρόμαστε πολύ που σου άρεσε το κέρασμα!
    Είχε και φουσκάλες ο καφές αλλά φαίνεται έσκασαν στη διαδρομή! χιχιχιχι!
    Ευχαριστούμε πολύ που διέθεσες το χρόνο να γράψεις τόσο όμορφα πράματα για μας στο blog σου:)
    Όπως είπες, θα συνεχίσουμε να σας καλομαθαίνουμε γιατί πολύ μας αρέσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίδα τα νέα σου έφτασαν και στο blog μας! Καλοφόρετο το δαχτυλιδάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τυχερουλα!!!Χαιρομαι που σε βρήκα στο blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είδα το blog σου στις Sofan και ήρθα να δω την τυχερή και από κοντά. Πάντα τέτοια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσια ευχαριστώ...Το φόρεσα σήμερα κιόλας...Τα πιτσιρίκια μου τρελάθηκαν...Αλλά και όλοι όσοι το είδαν...Έκανα εντύπωση σήμερα..χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS