Χριστουγεννιάτικα μπισκότα σοκολάτας...

by - Τρίτη, Νοεμβρίου 20, 2012

in English

Την Κυριακή δεν ξέρω γιατί αλλά με είχε πιάσει να κάνω κάτι τις. Είδα αυτή τη συνταγή και σκέφτηκα να τη δοκιμάσω..Έκανα τη μισή δόση από ότι έλεγε η συνταγή και βγήκαν δύο μεγάλα ταψιά..Σας τη γράφω όπως την έκανα εγώ...



Τέλεια μπισκότα σοκολάτας
 
Υλικά:
  • 375 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις κοσκινισμένο
  • 69 γρ. κακάο κοσκινισμένο
  • 4 γρ. αλάτι (1/2 κουταλάκι του γλυκού)
  • 227 γρ.βούτυρο
  • 200 γρ. άσπρη ζάχαρη
  • 114 γρ. μαύρη ζάχαρη
  • 2 αυγά, κρύα
  • 1 κουταλάκι (5ml) του γλυκού βανίλια (ουπς..ξέχασα να βάλω...)
Πως το κάνουμε:
  • Σε ένα μεγάλο μπωλ ανακατεύουμε το αλεύρι, το κακάο και το αλάτι.
  • Χτυπάμε τη ζάχαρη και το βούτυρο μέχρι να ασπρίσουν
  • Ρίχνουμε μέσα τα αυγά και ανακατεύουμε να ενωθούν.
  • Ρίχνουμε το αλεύρι και τη βανίλια (που ξέχασα) και ζυμώνουμε.(εγώ εδώ το έκανα με το χέρι)
  • Με τη ζύμη φτιάχνουμε μια μπάλα,την βάζουμε σε πλαστικό σακουλάκι, την πατάμε να πλατύνει και την βάζουμε στο ψυγείο για 45 λεπτά. 
  • Ανοίγουμε τη ζύμη και την ξαναβάζουμε στο ψυγείο για 15 λεπτά.
  • Κόβουμε με κουπάτ τα μπισκότα. Τα βάζουμε σε ταψί στρωμένο με λαδόκολλα και τα ξαναβάζουμε στο ψυγείο για άλλα 15 λεπτά.
  •  Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 160 και ψήνουμε για 16 λεπτά περίπου.


 Ουπς !!! Να κι ένας μικρούλης κλέφτης !!!


Και κάτι ακόμα:

Το όλο θέμα με το ψυγείο είναι για να διατηρήσουν το σχήμα τους - και πραγματικά το διατηρούν !!
Μπορούν να διατηρηθούν σε θερμοκρασία δωματίου σε αεροστεγές δοχείο για 2 εβδομάδες.Μπορούν επίσης να καταψυχθούν.



Παρεμπιπτόντως έγιναν τέλεια.Είναι μαλακά και ζουμερά και θυμίζουν brownies... και όχι δεν άντεξαν ούτε δυό μέρες..χεχε!!



η αρχική συνταγή που βρίσκεται εδώ στο Sweetapolita. 

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!! 

update: 12-12-12
καλό θα είναι στα επόμενα ταψιά να μην τα αφήνετε 16 λεπτά (αναλόγως με το φούρνο βεβαίως) γιατί σκληραίνουν περισσότερο-μιας και ο φούρνος είναι ήδη πολύ ζεστός... Δοκιμάστε για 14-15 λεπτά..

Αυτά τα μπισκοτάκια τελικά έγιναν διάσημα εδώ στη γειτονιά... Τα έφτιαξαν και τα άλλα κορίτσια..και ξετρελάθηκαν. Για δείτε :
 
ps...αν τα έχει κάνει και καμία άλλη φιλενάδα..ας μου πει να προσθέσω το blog της..(και συγγνώμη αν ξέχασα καμία...)
 photo signature_zps72gyx3qr.png

You May Also Like

69 σχόλια

  1. είναι και τέλεια!! όσοι δοκίμασαν τρελάθηκαν!! θα τα ξανακάνω οπωσδήποτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mπράβο Ελπιδάκι που ανέφερες την πηγή που προέρχονται στη πραγματικότητα!!
    Υπέροχα φαίνονται τα μπισκότα σου..υπόσχομαι ότι θα τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλααααααααα Ελπίδα! Έψαχνα μια εύκολη, γρήγορη και γουστόζικη συνταγούλα να φτιάξουμε σήμερα το απόγευμα με τα παιδιά! Μου ήρθε κουτί η δικιά σου. Άντε να δούμε αν θα μας βγουν εξίσου υπέροχα! Το χεράκι του Νικόλα βλέπω να "κλέβει" ζύμη!!! το ατιμούτσικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο μικρος κλεφτης οοολα τα λεφτα :)

    επισης Ελπιδακι να πω οτι δεν θεωρω οτι ειναι σωστο να λεμε για κανεναν ντροπη γιατι μπορει να εχουμε κανει εμεις κατι πιο ντροπιαστικο απο το να αντιγραψουμε μια συνταγη :) οι γιαγιαδες μαμαδες καμια ποτε δεν αναφερουν πηγες κτλπ. θελω να πιστευω οτι κανεις δε το κανει επιτηδες και στην τελικη ολα στο εντερο θα καταληξουν :)

    αυτο το παραπανω πραγματικα το λεω σαν τριτος, και οχι για να θυμωσεις :)

    froghall-jewelleries.blogspot.co.uk/2012/10/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κουκλίτσα μου δεν θυμώνω αλλά πραγματικά το θεωρώ ντροπή! έβαλε την ίδια φωτογραφία από το blog της κοπέλας και μετά κουράστηκε να γράψει από ποιό είναι;; ε όχι δεν το δέχομαι. είναι κλοπή ! κι επειδή τώρα τελευταία πολλά τέτοια γίνονται είπα οτι δεν θα το ανεχτώ...Γιατί όσο τα ανέχεσαι άλλα τόσα γίνονται!! φιλιά

      Διαγραφή
    2. Παρακάλω να μιλάμε καλύτερα για την προσπάθεια κάπιου άλλου, που δεν έχει κανένα επαγγελματικόπ κέρδος παρά μόνο θέλεις να δώσει ιδέες να και να βοηθήσει μαμάδες. Πως καταλάβετε ότι η συνταγή είναι από το sweetapolita. Μήπως γιατί υπήρχε πηγή στη φωτογραφία επάνω στο άθρο του mamas-party.com;
      Ευχαριστώ
      Αθηνά Κόδρου

      Διαγραφή
    3. Δηλαδή επειδή δεν έχει οικονομικό όφελος είναι όλα καλά;; η πηγή στη φωτογραφία φαίνεται κατα λάθος. Σε αυτή τη συνταγή. Γιατί δεν υπάρχει σε όλες. Σε άλλες γράφει μονο αριθμούς. Σε άλλες γράφει "πίτσαx3".Αν θες να είσαι σωστός και να δίνεις ιδέες σε άλλες μαμάδες για να τις βοηθήσεις α) μπορείς να δίνεις τις ΔΙΚΙΕΣ σου ιδέες -αν έχεις φυσικά και β)να γράφεις από που τις βρήκες τις ιδέες που δείχνεις. ΞΕΚΑΘΑΡΑ ! Να φαίνεται. Να έχει link. Σε κάποια συνταγή δεν είχε γράψει σωστά κάποιο υλικό και μια κοπέλα σχολίασε και ρώτησε και της απάντησε η mamas party. Δεν ήταν δικιά της η συνταγή και δεν είχε πουθενά φυσικά την πηγή. Οκ. φαίνεται οτι αυτές οι συνταγές δεν είναι δικές της. ΜΠΡΑΒΟ της που τις βρήκε και τις μοιράζεται με μας. Αλλά βαλε την πηγη. Απλά!

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφα τα Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια σου Ελπίδα! Φαντάζομαι ότι θα ενέκρινε και ο μικρούλης!
    Τα έχεις παρουσιάσει πολύ πολύ όμορφα και μπράβο σου που ανακάλυψες και την πηγή τους!
    Αυτό το «είναι μαλακά και ζουμερά και θυμίζουν brownies» περιττό να πω ότι με ισοπέδωσε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαινονται ωραια. Μου αρεσε που συνδυασες στην εικονα το χρωμα της σοκολατας με το κοκκινο. Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες φωτογραφίες!Πρέπει να είναι εξαιρετικά!Ευχαριστούμε για τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωωωωωωχχχχχ άρχισαν οι χριστουγεννιάτικες συνταγές και με έχετε μπερδέψει τελείως. Από την μία αυτά τα γιαμ μπισκότα, από την άλλη τα τζιντζερόσπιτα της Irene από το http://irmoments.blogspot.com/ με χαζέψατε σήμερα. Έφτιαξα κι εγώ κέικ πορτοκάλι-κανέλα, που θα σας το δείξω αύριο (όχι που θα σας άφηνα). Καλοφάγωτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτά τα τζιτζερόσπιτα θα τιμήσω κι εγώ μαλλον!! Τα πήρα μάτι χτες και τα λιγουρεύομαι!! χεχε

      Διαγραφή
  9. Γιαμ γιαμ γιααααααμμμμμ!

    Θα φάω τα μπισκοτάκια, μαζί με το κλεφτράκι όμως!

    Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το μικρό χεράκι που πάει να κλέψει λίγη ζύμη είναι τέλειο! Απίστευτη φωτογραφία!
    Τα μπισκοτάκια σου είναι σούπερ και με το ωραίο αμπαλάζ που τους έχεις κάνει είναι ιδανικά για χριστουγεννιάτικο δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με συγχωρείτε αλλά αν δεν κάνω λάθος πάνω στη φωτογραφία της συνταγής στο mamas-party.com γράφει την πηγή της φωτογραφίας, από όπου φαντάζομαι ότι είδατε και εσείς τη συνταγή. Καλό θα ήταν να μην κρίνουμε τόσο ελαφρά την καρδία για προσωπικούς και μόνο λόγους.
    Ευχαριστώ πολύ
    Αθηνά Κόδρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικούς λόγους δεν έχω...Δεν ξέρω κανέναν από τους δυο άλλωστε...Στη φωτογραφία αν πας το βελάκι επάνω και ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ, εμφανίζει ένα photo by sweetapolita,ούτε link ούτε credit. Ναι είναι ωραίο που βρίσκουμε ιδέες παντού αλλά δεν είναι κόπος να γράψουμε μια σειρά παραπάνω που να λέει: το είδα εδώ. Και επειδή ξαναπήγα στο blog σε άλλη συνταγή για να το δοκιμάσω, αγαπητή μου Αθηνά,η εικόνα έγραφε πίτσα x3. http://mamas-party.com/2012/11/12/%CF%80%CE%AF%CF%84%CF%83%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CF%86%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%B1-x3/
      Δηλαδή αυτός που την έκανε λέγεται πίτσαx3 ???? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ !!!! Κι αν είναι δικό σου το mamas party πες μου σε παρακαλώ πολύ που θα βρω την original συνταγή εκείνης της πίτσας?? Γιατί εννοείται οτι ούτε εκεινη είναι δικιά σου!
      Το να κλέβουμε ιδέες και φωτογραφίες δεν είναι ΣΩΣΤΟ !

      Διαγραφή
    2. Όπως πολύ εύκολα μπορείς να καταλάβεις δεν μπορεί να μπει ένα κείμενο σκέτο. Ήταν απλές φωτογραφίες που μπήκαν από το google, από διαφημιστικά, δεν ήταν σε κάποιο blog προσωπικό ή site συνταγών, ώστε αυτός που θα κάνει τη συνταγή να έχει μία ιδέα πως θα είναι η τελική του μορφή. Πρώτη φορά το βλέπεις και το ακούς αυτό; Και φυσικά η συνταγή είναι δικιά μας. Και επαναλμβάνω ότι το mama's-party.com δεν είναι επαγγελματικό. Εχει δημιουργηθεί για να βοηθάει ελληνίδες μαμάδες από ελληνίδες μαμάδες, έτσι από μεράκι. Δεν ξέρω καμία μαμά με δύο και τρία παιδιά να έχει το χρόνο να προλαβαίνει να φτιάχνει κάθε ημέρα δύο και τρεις συνταγές, να τις φωτογραφίζει όμορφα για να τις δείχνει στους άλλους. Συγνώμη που δεν προλαβαίνουμε γιατί πρέπει να διαβάσουμε τα παιδιά μας, να τα πάμε κολυμβητήριο, κιθάρα κ.λ. (σας θυμίζω κάτι;). Αυτό δε νομίζω ότι είναι κλοπή. Για αυτό καλό θα ήταν και πάλι -επαναλαμβάνω- τέτοιου είδους σχόλια όπως ντροπή να μη γράφονται έτσι απλά. Δεν είναι σωστό! Απλά και μόνο για να φανούμε εμείς καλοί και οι άλλοι κακοί!
      Αθηνά Κόδρου

      Διαγραφή
    3. Κορίτσι μου οι συνταγές αυτές και άλλες, είναι από blog μαμάδων και όχι μόνο, που βρίσκουν χρόνο και τα κάνουν και τα φωτογραφιζουν και που στην τελική δεν είναι δικιά μου δουλειά να τις κρίνω. Μπράβο που τα κάνουν.Εγώ δεν προλαβαίνω. Αλλά όταν αντιγράφεις μια συνταγή, και βρίσκεις το χρόνο να το κάνεις,(μετά από το κολυμβητήριο, την κιθάρα κλπ)και κάνεις και μετάφραση (που παίρνει χρόνο)δεν έχεις χρόνο να γράψεις μια σειρά : τη βρήκα εδω. photo απο δω. ;;; Ε δεν το δέχομαι. Δεν θέλω να φαίνομαι καλή, δεν ξερω καν αν είμαι καλή γενικά. Αλλά ξέρω οτι ειμαι καλή σε αυτό: όταν δείχνω κατι που δεν είναι δικο ΜΟΥ, α) πάω και ζητάω την άδεια του δημιουργού και των ενημερωνω οτι την έβαλα στο blog μου εννοείται οτι αν μου πει οχι την κατεβάζω και β) γράφω πάντα που την βρήκα και με link. ΑΠΛΑ. Δηλαδή επειδή η δημιουργός είναι στην Αμερική δεν θα το μάθει και τι πειράζει;; Ωραία νοοτροπία...Και μπορεί η συνταγή της πίτσας να είναι δικιά σας αλλά οι φωτογραφίες δεν είναι. Και σε παρακαλώ αν μπορείς θα ήθελα τη συνταγή που δείχνουν....γιατί θα ήθελα να τη δοκιμάσω. Ευχαριστώ. :)

      Διαγραφή
    4. Και παρεπιπτόντως αυτές οι φωτογραφίες είναι ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ. Βρήκα το χρόνο και κάνω τα μπισκοτάκια και μετά βρήκα τρια λεπτά και πάτησα το κουμπί της φωτογραφικής μηχανής. κλικ κλικ κλικ. Και σε παρακαλώ να το τελειώνουμε εδώ. Ας συμφωνήσουμε οτι διαφωνούμε στην τελική. Καλή σου μέρα Αθηνα...

      Διαγραφή
    5. Επείδή έκανα και εγώ μία βόλτα στο blog σας πουθενά μα πουθενά δεν είδα πηγή στις φωτογραφίες που χρησιμοποιείτε εκτός από αυτές που έχετε τραβήξει εσείς!!!!
      Τέλος νομίζω ότι όλες οι μαμάδες (εκτός από εσάς!)που διάβασαν τη συνταγή με τη πίτσα x3 κατάλαβαν πολύ καλά ότι οι φωτογραφίες που βάλαμε είναι ενδεικτικές...
      Και επαναλαμβάνω για να μη δημιουργούνται εντυπώσεις ότι πάρα μα πάρα πολλές φορές αναφέρεται ότι η συνταγή βρέθηκε σε βόλτα μας στο διαδύκτιο. Αυτό άλλωστε προσπαθούμε να κάνουμε, να γλιτώνουμε χρόνο στις μαμάδες μαζεύοντας ενδιαφέρουσες ιδέες -που φυσικά δεν μπορεί να είναι μόνο δικές μας- σε ένα blog.

      Ευχαριστώ πολύ
      Αθηνά Κόδρου

      Διαγραφή
    6. Τότε δεν θα το πρόσεξες καλά γιατί ή το γράφει απο κάτω, ή μέσα στην ανάρτηση με link, ή είναι δικές μου ή είναι δωρεάν από το διαδίκτυο, ή αν πατήσεις τη φωτογραφία σε πάει στην πηγή. Και το κλείνουμε εδώ.

      Διαγραφή
    7. και αν πραγματικά είδες κάποια που δεν ταιριάζει στα παραπάνω, σε παρακαλώ πες μου ποιά είναι για να το διορθώσω. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    8. Φυσικά να το κλείσουμε, γιατί και οι δικές μας φωτογραφίες είναι ή δωρεάν από το διαδύκτιο ή από πακέτο που έχουμε πληρώσει σε πρακτορείο ή δικές μας ή αν πατήσεις τη φωτογραφία σου δείχνει την πηγή!

      Ευχαριστώ πολύ και να σας πω ότι το blog σας είναι πολύ γλυκό!

      Αθηνά Κόδρου

      Διαγραφή
    9. Πολύ ευγενικό το μηνυμά σας στο sweetapolita. Ετσι λειτουργείτε και στην καθημερινοτητά σας; Ωραίες αρχές θα πάρει το παιδάκι σας. Ευχαριστούμε πάντως για τη διαφήμιση σε διεθνές πλέον επίπεδο!!!!!!!!! Το δημοσιεύω γιατί έχουν γνώση οι φύλακες...

      From Elpida
      Hi there. I found your recipe in a greek blog. http://mamas-party.com/2012/11/18/%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B1/
      It used your photo but didn’t really give you credit or a link. If you move the mouse over the photo it does say by , though.And that’s how I found you. I did the recipe – your recipe- and it’s awesome !! thanks a lot for sharing.

      Διαγραφή
  12. Πιο πολύ απ'όλα μου αρέσει που έχω ΗΔΗ όλα τα υλικά! Και ήμουν έτοιμη να ρωτήσω για το μπες-βγες στο ψυγείο!
    Μου αρέσει που λες μπορούν να κρατήσουν 2 βδομάδες..μα ποιον καροϊδέυουμε; Αφού τα εξαφανίζουμε σε 2 μέρες, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πωπω πραγματικα φαινονται λαχταριστα!! θα τα φτιαξω οπωσδηποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μμμμμμμμ ... θα τα κάνω το Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φαίνονται λαχταριστά, θα τα κάνω! Σ'ευχαριστώ που έλαβες μέρος στο διαγωνισμό μου, είχε κάποιο πρόβλημα η φόρμα αλλά το έφτιαξα, πέρνα αν θές να την συμπληρώσεις για να μην πάει χαμένη η συμμετοχή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ευγενικό το μηνυμά σας στο sweetapolita. Ετσι λειτουργείτε και στην καθημερινοτητά σας; Ωραίες αρχές θα πάρει το παιδάκι σας. Ευχαριστούμε πάντως για τη διαφήμιση σε διεθνές πλέον επίπεδο!!!!!!!!! Το δημοσιεύω γιατί έχουν γνώση οι φύλακες...

    From Elpida
    Hi there. I found your recipe in a greek blog. http://mamas-party.com/2012/11/18/%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B1/
    It used your photo but didn’t really give you credit or a link. If you move the mouse over the photo it does say by , though.And that’s how I found you. I did the recipe – your recipe- and it’s awesome !! thanks a lot for sharing.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λέω κάτι που είναι ψέμματα? Ακριβώς ότι μου είπες: το έχει στη φωτογραφία. και ναι είναι πολύ ευγενικό.και ναι είναι και διαφήμιση. απλά είναι η δικιά της συνταγή και ήθελα να την ευχαριστήσω που τη μοιράστηκε .είναι πραγματικά τέλεια.δεν το βρίσκω κακό.

      Διαγραφή
  17. Πολύ νόστιμα φαίνονται τα μπισκοτάκια :) Λέω να τα δοκιμάσω! Αλλά πρέπει πρώτα να αγοράσω φόρμες αστεράκια που δυστυχώς δεν έχω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελπίδα τα έφτιαξα χτες όπως σου είπα. Η ζύμη ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ, την φάγαμε σχεδόν τη μισή με τα παιδιά...ωμή! Μετά ήθελαν ψυγείο, κατάψυξη, μας παίδεψαν λιγάκι αλλά περιμέναμε σαν τρελοί το αποτέλεσμα! Τα παράψησα και έγιναν πετροπόλεμος!!! Ακόμα κλαίω! Πάντως πραγματικά τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα χαίρομαι που σου άρεσαν!! κρίμα μόνο που τα παραέψησες...ε δεν πειράζει..να τα ξανακάνεις...χεχε!!

      Διαγραφή
  19. λπιδάκι θα μου στέλνεις πάντα την φωτογραφία με mail ,βρε τι γουτσου γουτσου μπισκοτάκια είναι αυτά !!!!!σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ακόμα μια εκπληκτική φωτογράφιση! Το χεις τελικά! Θα τα φτιάξω σίγουρα! Θυμάσαι πόσα περίπου βγαίνουν με αυτή τη δόση;
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σίγουρα καμιά 30αριά..αναλόγως και τα κουπάτ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά χαμός έχει γίνει! Τώρα πήρα είδηση τι συνέβη! Πάντως είναι τρομερό! Πόσα μπλογκ λειτουργούν με αλλουνού δουλειά μόνο και μόνο για να τα βρίσκουν κάποιοι μαζεμένα! Και οι μηχανές αναζήτησεις γιατί υπάρχουν;
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελευταία σε πάρα πολλά blog παραπονιούνται ότι τους παίρνουν τις αναρτήσεις τους χωρίς ούτε ένα link! Το είχαμε πάθει κι εμείς και είχα γίνει έξαλλη! Χρησιμοποίησαν την φώτο μου μέχρι και για εικόνα τίτλου στο blog τους! Εκείνη βέβαια δεν ε΄χιε ούτε μέιλ ούτε μπορούσες να κάνεις σχόλια!
      Kathy by anthomeli

      Διαγραφή
    2. Ναι το θυμάμαι το περιστατικό...Τι να πεις;;; Το συγκεκριμένο πάντως έχει και συνταγές άλλων αλλά και δικές τους με φωτογραφίες άλλων. Και οκ έχει και δικές τους με δικές τους φωτογραφίες. Απ'ολα δηλαδή..

      Διαγραφή
  23. μόλις τα εψησα!!!!!!
    δεν υπάρχουν...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    απίστευτα.....!!!
    ευχαριστούμε παρα παρα πολύ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα τα φτιάξω κι εγώ αύριο Ελπιδάκι!
    Τα μπισκότα σου έγιναν ΔΙΑΣΗΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα λες ;;; αντε να τα κάνεις κι εσύ κοριτσάκι και να μου πεις τι γνώμη σου!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  25. Σήμερα τα φτιάχνω κι εγώ...δεν έχουν βγει ακόμα από το φούρνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απαντήσεις
    1. Μπράβο Δέσποινα !! Σε πρόσθεσα στο καινούριο ποστ του Δεκεμβρίου!! http://twoboysandhope.blogspot.gr/2012/12/blog-post_13.html
      φιλιά

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα, να ρωτήσω παρακαλώ : πόσο μεγάλα και παχιά πρέπει να κοπούν τα μπισκότα ώστε να διατηρηθούν μαλακά και ζουμερά όπως λέτε, γιατί εγώ που τα έφτιαξα μου βγήκαν τραγανά έως σκληρά . ( Ίσως να φταίει ότι τα έκοψα πολύ λεπτά με τα κουπ πατ?) Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περίπου μισό εκατοστό ίσως και λίγο παραπάνω νομίζω...με το μάτι τα έκανα εγώ αλλά δεν τα έκανα πολύ λεπτά γιατι τότε μαλλον θέλουν ακόμα λιγότερο χρόνο υποθέτω..ξαναδοκίμασε τα πάντως..είναι πολύ νόστιμα..καλή επιτυχία!! :)

      Διαγραφή
  28. καλησπερα και χρονια πολλα!!!σημερα ξεκινησα να κανω τα μπισκοτακια.η ζυμη βγαινει μαλακη;δηλ κολλαει στα χερια;τωρα την εβαλα στο ψυγειο να δω μηπως σφιξει κ μπορεσω α την ανοιξω.ευχαριστωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικα βγηκαν πολυ ωραια!!κρατησαν κ το σχημα...εξαφανιστηκαν βεβαια αμεσα!!!!Αλεξανδρα

      Διαγραφή
    2. Τι καλά!! χαίρομαι που σου πέτυχαν!! καλές γιορτές Αλεξάνδρα μου!!

      Διαγραφή
  29. Γειά σας και από μένα. Κορίτσια θα ήθελα την επιστημονική σας άποψη.
    Κατά την εκτέλεση της συνταγής είχα πολλαπλά προβλήματα.
    Το σημαντικότερο όμως είναι ότι όταν ανακάτεψα όλα τα υλικά η ζύμη δεν ήταν ζύμη. Κόλλαγε τόσο στα χέρια μου που ήταν αδύνατο να την πλάσεις. Αναγκάστικα να προσθέσω αρκετό αλεύρι μέχρι να γίνει ζύμη. Άν την έβαζα στο ψυγείο θα μπορούσε μετά να δουλευτεί?
    Τα καλά νέα είναι ότι αρέσουνε (έστω και έτσι) στο μεγάλο μωρό μου. Το μικρό μωρό μου κοιμάται θα τα δοκιμάσει αύριο.
    Θα ήθελα να ξαναπροσπαθήσω οπότε θα εκτιμούσα πολύ μία απάντηση.
    Ευχαριστώ πολύ,
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου κανονικά δεν έπρεπε να κολλάει τόσο.. ίσως δεν τα μέτρησες καλά τα υλικά;;; Δεν μου έχει τύχει κάτι τετοιο και τα έχω φτιάξει άπειρες φορές. Κι από οσο ξέρω δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα και κάποια άλλη κοπέλα. Καλά έκανες και προσθεσες αλεύρι. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα.. Στο ψυγείο απλά παγώνει το βούτυρο και βοηθάει στο να κοπεί καλύτερα. Αλλά δεν έχει σχέση με την υφή της ζύμης. Γενικά κολλάει λίγο στα χέρια αλλά δουλεύεται... Αν κρυώσει γίνεται και πιο συμπαγής αλλά αρχικά δεν πρέπει να σου κολλάει πάρα πολύ.. Πάντως ξαναδοκίμασε τα..Αξίζει τον κόπο. Ελπίζω να βοήθησα κι αν χρειαστείς τίποτα μη διστάσεις να ρωτήσεις. Αν θελεις μπορείς να μου στείλεις μήνυμα στο facebook. Εκεί απαντάω πιο γρήγορα γιατι βλέπω τα μηνύματα μου καθημερινά.

      Διαγραφή
  30. Ελπίδα μου σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Με εμένα όλα είναι πιθανά. Η αλήθεια είναι ότι ενθουσιάστηκα τόσο με τη συνταγή που την έφτιαξα με ότι υλικά είχα στο σπίτι. π.χ. έβαλα soft μαργαρίνη αντί για βιτάμ. Ίσως και αυτό να έπεξε ρόλο. Ο άντρας μου λέει ότι του θυμίζουνε (η δική μου εκδοχή) τα μπισκότα που βάζουνε στα παγωτά αλλά σε σοκολατένια έκδοση. Ωστόσο δεν το βάζω κάτω. Θα ξαναπροσπαθήσω. Έχω να προσθέσω ότι εγώ δεν έβαλα όλα τα μπισκότα που έφτιαξα στο ψυγείο (η σχάρα μου δε χώραγε στο ψυγείο μου) και παρόλα αυτά πάλι δεν χάσανε το σχήμα τους. Μάλιστα έχω κάτι κουπ για καμπανούλα και χριστουγεννιάτικο δέντρο που σε ότι άλλη συνταγή έχω φτιάξει ποτέ δεν έβγαιναν καλά και τώρα ήταν τέλεια!!!! Θα τα ξαναφτιάξω και θα σου στείλω φώτο με τις καμπανούλες και τα δετράκια. Facebook δεν έχω εκ πεποιθήσεως αλλά σκέφτομαι να φτιάξω ένα blog γιατί πολύ μου αρέσει η blogογειτονιά σας.
    Και πάλι ευχαριστώ για την απάντηση,
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνει τίποτα!!! Να ξαναπροσπαθήσεις.. Μόνο κάτι ακόμα.. η συνταγή θέλει κανονικό βούτυρο..αγελαδινό όχι βιταμ. Με βιταμ δεν την έχω κάνει και δεν ξέρω πως είναι..Εγώ παίρνω απο το Lidl που είναι πιο οικονομικό και γίνονται πολύ ωραία!! Ελπίζω να σου πετύχει η δεύτερη φουρνιά!! Άντε και σε περιμένουμε στη γειτονιά!! φιλιά

      Διαγραφή
  31. Ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου για το extra tip! Και καλώς σας βρήκα....
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οταν γραφεις μαυρη ζαχαρη εννοεις την καστανη που λεμε ολοι μας μαυρη η την κανονικη μαυρη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γίνεται να τα διακοσμήσουμε με τη ζαχαρόπαστα; Ή είναι πολύ μαλακά και δεν θα σταθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν το εχω δοκιμασει.. οποτε δεν μπορω να πω με βεβαιοτητα.. ομως νομιζω οτι θα μπορουσες να βαλεις ζαχαροπαστα..

      Διαγραφή
  34. Θα τα δοκιμάσω άμεσα Ελπίδα μου!!! Φαίνονται τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ελπίδα μπράβο για τη συνταγή που ανακάλυψες! Είναι φοβερά! Καλά Χριστούγεννα!
    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS