Τα πιό τέλεια μπισκότα σοκολάτας..

by - Πέμπτη, Δεκεμβρίου 13, 2012

in English

ΤΕΛΕΙΑ και ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ !!
Την ξαναδείχνω ...να βρίσκεται..καλού κακού...
Αυτή είναι η αρχική συνταγή (κλικ). Έκανα τη μισή δόση από ότι έλεγε η συνταγή και βγήκαν δύο μεγάλα ταψιά..Σας τη γράφω όπως την έκανα εγώ...



Τέλεια μπισκότα σοκολάτας
 
Υλικά:
  • 375 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις κοσκινισμένο
  • 69 γρ. κακάο κοσκινισμένο
  • 4 γρ. αλάτι (1/2 κουταλάκι του γλυκού)
  • 227 γρ.βούτυρο
  • 200 γρ. άσπρη ζάχαρη
  • 114 γρ. μαύρη ζάχαρη
  • 2 αυγά, κρύα
  • 1 κουταλάκι (5ml) του γλυκού βανίλια (ουπς..ξέχασα να βάλω...)
Πως το κάνουμε:
  • Σε ένα μεγάλο μπωλ ανακατεύουμε το αλεύρι, το κακάο και το αλάτι.
  • Χτυπάμε τη ζάχαρη και το βούτυρο μέχρι να ασπρίσουν
  • Ρίχνουμε μέσα τα αυγά και ανακατεύουμε να ενωθούν.
  • Ρίχνουμε το αλεύρι και τη βανίλια (που ξέχασα) και ζυμώνουμε.(εγώ εδώ το έκανα με το χέρι)
  • Με τη ζύμη φτιάχνουμε μια μπάλα,την βάζουμε σε πλαστικό σακουλάκι, την πατάμε να πλατύνει και την βάζουμε στο ψυγείο για 45 λεπτά. 
  • Ανοίγουμε τη ζύμη και την ξαναβάζουμε στο ψυγείο για 15 λεπτά.
  • Κόβουμε με κουπάτ τα μπισκότα. Τα βάζουμε σε ταψί στρωμένο με λαδόκολλα και τα ξαναβάζουμε στο ψυγείο για άλλα 15 λεπτά.
  •  Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 160 και ψήνουμε για 16 λεπτά περίπου.


 Ουπς !!! Να κι ένας μικρούλης κλέφτης !!!


Και κάτι ακόμα:

Το όλο θέμα με το ψυγείο είναι για να διατηρήσουν το σχήμα τους - και πραγματικά το διατηρούν !!
Μπορούν να διατηρηθούν σε θερμοκρασία δωματίου σε αεροστεγές δοχείο για 2 εβδομάδες.Μπορούν επίσης να καταψυχθούν.



Παρεμπιπτόντως έγιναν τέλεια.Είναι μαλακά και ζουμερά και θυμίζουν brownies... και όχι δεν άντεξαν ούτε δυό μέρες..χεχε!!





ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!! 

update: 12-12-12
καλό θα είναι στα επόμενα ταψιά να μην τα αφήνετε 16 λεπτά (αναλόγως με το φούρνο βεβαίως) γιατί σκληραίνουν περισσότερο-μιας και ο φούρνος είναι ήδη πολύ ζεστός... Δοκιμάστε για 14-15 λεπτά..

Αυτά τα μπισκοτάκια τελικά έγιναν διάσημα εδώ στη γειτονιά... Τα έφτιαξαν και τα άλλα κορίτσια..και ξετρελάθηκαν. Για δείτε :
 
ps...αν τα έχει κάνει και καμία άλλη φιλενάδα..ας μου πει να προσθέσω το blog της..(και συγγνώμη αν ξέχασα καμία...)


You May Also Like

39 σχόλια

  1. Χαχαχα! Βούκινο μας έκανες :) Τελικά τα μπισκοτάκια σου είχαν πολύ μεγάλη απήχηση! Θα τα ξαναφτιάξω for sure!

    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπιδάκι, όπως έγραψα και στα άλλα κορίτσια που τα έφτιαξαν, αυτά τα μπισκότα...έγιναν talk of the blog town!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και δεν μου λες Ελπίδα μου θα προλάβουν να διατηρηθούν στο δοχείο απο τους δίποδους ποντικους που ροκανίζουνότιδήποτε τσικολατένιο , λοιπόν θα τα κάνω το Σαββατοκύριακο γιατί αρχές τις βδομάδας τάπαιξε το πλυντήριο πιάτων και αυριο παραλάμβάβω το καινούριο θα σου πω εντυπώσεις ....


    Α και αυτά τα μπισκοτάκια κερδίσανε και το διαγωνισμό του stars and icicles ην ξεχνιόμαστε κορίτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χα χα !! ναι το είχα ξεχάσει αυτό!! Είναι μπισκοτάκια με βραβείο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνονται τόοοοσο λαχταριστά και οι φωτογραφίες σου είναι πανέμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λαχταριστά τα σοκολατένια μπισκοτάκια!!!Αν και δεν είμαι της κουζίνας θέλω πολύ να τα φτιάξω!!!Στο σπίτι όλοι ,μικροί-μεγάλοι λατρεύουμε τη σοκολάτα!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να τα δοκιμάσεις κορίτσι..γίνονται πάντα τέλεια αν ακολουθήσεις τις οδηγίες..κι εμείς σοκολατομανείς χαχα!! φιλιά

      Διαγραφή
  7. Ελπίδα καλημέρα! Ένα σου λέω μόνο. Χθες πήγα και αγόρασα κουπ πατ αστέρι (που δεν είχα). Ποιος με πιάνει τώρα...

    Έχει να πέσει ζύμωμα το ΣΚ...

    2 ερωτήσεις έχω μόνο:
    - Την προηγούμενη φορά χρησιμοποιήσα mixer. Σωστά έκανα ή μήπως έπρεπε να τα ανακατέψω με τα χέρια τα υλικά; Όπως όλοι οι μεγάλοι chef? Χαχαχα
    - Την προηγούμενη φορά χρησιμοποίησα πλάστη. Σωστά έκανα ή μήπως έπρεπε να το κάνω με τα χέρια;

    Αναμένω τις πολύτιμες συμβουλές σου για να φτιάξω ακόμη πιο υπέροχα, λαχταριστά, νόστιμα μπισκοτάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπασία μου..η κανονική συνταγή λέει στο μίξερ αλλά εγώ ξεκίνησα με μίξερ αλλά στο τέλος με το χέρι τα έκανα γιατί το μίξερ βόγκαγε...Ότι σε βολεύει ..και τα ανοίγουμε με πλάστη -μια χαρά τα έκανες!! εμένα πάντως μου αρέσανε και οι καρδιές σου!! καλό ζύμωμα κια καλό σκ..πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  8. Καλησπερα κ απο μενα! Διαβαζω καιρο το blog σου, απλα δεν εχει τυχει να σχολιασω ξανα. Σημερα εφτιαξα τα μπισκοτακια σου κ γω-που τα ειχα βαλει στο ματι αμεσως μολις τα ειδα- και μπορω να πω πως ηταν πραγματικα εντυπωσιακα! Δεν το περιμενα οτι θα γινουν τοσο καλα, γιατι δεν ειχα επιχειρησει ξανα συνταγη με κουπ-πατ. Ειχαν λιγο διαδικασια (με το ψυγειο), αλλα το αποτελεσμα ειναι οπως ακριβως το περιγραφεις. Θα τα ξανακανω σιγουρα, μιας και αρεσαν πολυ σε ολους μας και κυριως στη μικρη μου. Σ'ευχαριστω για τις ομορφες προτασεις που μας δινεις! Καλες γιορτες σε σενα και την οικογενεια σου, να χαιρεσαι το παιδακι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου Ντία μου!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα μπισκοτάκια!! Να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένεια σου και να περάσετε πολύ πολύ όμορφα τις γιορτές..πολλά φιλιά

      Διαγραφή
    2. ps..κι εγώ πρώτη φορά χρησιμοποίησα κουπάτ!! χαχα!! :)

      Διαγραφή
  9. καλημέρα!
    Τα έκανα σήμερα και βγήκαν τέλεια.
    έκανα ολόκληρη τη δόση όπως λεέι η αρχική συνταγή και βγήκαν πάρα πολλά και κοψομεσιάστηκα!
    Προτιμώ τη μαγειρική τελικα!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι καλά που σου πέτυχαν...πω πω ολόκληρη η δόση!!! εμένα η μισή και πάλι πολύ μου φάνηκε!! χαχα!! καλές γιορτές και σε σένα!! :)

      Διαγραφή
  10. ουαο!!!! πολλη σοκολατα!!! με γαλα θα πηγαινει τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως πηγαίνουν τέλεια!!! Δοκίμασε τα και δε θα χάσεις!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  11. Τελικά αυτά τα σοκολατομπισκοτάκια είναι διάσημα στην μπλογκογειτονιά!!! Όλοι τα έχουν φτιάξει και με επιτυχία μάλιστα! Θα τα κάνω και εγώ... γιατί όχι? Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ δεν το περίμενα οτι θα γινόταν τοσο διάσημα..αλλά πραγματικά είναι φοβερά!! να τα κάνεις !! φιλιά

      Διαγραφή
  12. Τα ειχα δει απο την Αθηνα!!! Φετος θα τα φτιαξω δεν το συζητω!!!! Πρεπει να ειναι τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ μα τι μου θύμισες τώρα... Τα περσινά έγιναν ανάρπαστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελπίδα μόλις τα έφτιαξα!!!! Μα είναι πραγματικά φοβερά! Και πανεύκολα! Είναι η πρώτη φορά που φτιάχνω μπισκότα και μου άρεσε πολύ! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την συνταγή.
    Φυσικά έσπευσα και έφτιαξα και την ανάλογη ανάρτηση, ακόμη δεν τα χώνεψα:)
    Καλό ΣΚ!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα κι εγώ μόλις ήμουν στο σπιτάκι σου!! τέλεια τα έκανες!! χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!! σε προσθέτω !! φιλιά

      Διαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουπς.. Μαρία μου χίλια συγγνώμη.. Στην προσπάθεια μου να διαβάσω το σχόλιο σου από το κινητό..(γκρρρ) το έσβησα καταλάθος!! χίλια συγγνώμη!! Πάντως να τα δοκιμάσεις τα μπισκοτάκια!! είναι τελεια!!

      Διαγραφή
  16. τα μπισκοτακια αυτα ειναι υπεροχα πανευκολα και οτι πρεπει για τα χριστουγεννα αφου το σπιτι πλημμυριζει απο την μυρωδια της σοκολατας και της βανιλιας..!! το μονο που θα ηθελα να παρατηρησω ειναι οτι 375γρ αλευρι ειναι πολυ λιγο... χρειαστηκε αρκετο παραπανω για να γινει η ζυμη μαλακη χωρις να κολαει στα χερια... παρολαυτα εγιναν πεντανοστιμα και πραγματι η διαρκεια ζωης τους ειναι πολυ λιγη !! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ πάντα τα κάνω με 375γρ. και δεν είχα πρόβλημα.. Αλλά εννοείται οτι αν χρειαζεται μπορείς να προσθέσεις λίγο παραπάνω.. :)

      Διαγραφή
  17. Μπορούν να γίνουν χωρίς κακάο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θεωρητικά ναι.. αλλά μάλλον πρέπει να προσθέσεις αντι για κακάο, την αντιστοιχη ποσότητα σε αλεύρι.. Έχω σκοπο να το δοκιμάσω κι αυτό πάντως.. Αν το κάνεις πες μου!!

      Διαγραφή
  18. Εννοείται. Μάλλον θα κάνω και τις δύο εκδοχές. Θα σας ενημερώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. θελει μαυρη ζαχαρη η καστανη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καστανη Καλλιοπη μου.. Αυτη νομιζω λένε μαύρη ζαχαρη..Δεν υπάρχει εντελως μαύρη.. Ή τουλαχιστον δεν ξερω αν υπάρχει!! Οπως και να εχει ειναι το ιδιο πραγμα.. Σου απαντησα και στην αλλη αναρτηση. καλες γιορτες.

      Διαγραφή
  20. Καλημερα.Σε παρακαλω μπορεις να μου πεις απο που αγορασες αυτη την κορδελα??Ειναι χαρτινη ή βαμβακι??

    Σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαρτινη.. Το ειχα παρει πριν χρονια απο τα ΙΚΕΑ .. αλλα πλεον μπορεις να βρεις παντου νομιζω..

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα Ελπιδάκι με τις ωραίες συνταγές σου...χιχιχι Μπαίνουν στα υπόψη για τις φετινές γιορτές! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτη η συνταγη ειναι σταθερη αξια Μαρακι!! Θα την αγαπησετε!! πολλα φιλια

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS