Hi 5 - 5 αγαπημένα βιβλια

by - Δευτέρα, Μαρτίου 04, 2013

in English

Είμαι βιβλιοφάγος...(Το 'χουμε ξαναπεί άλλωστε.) Πάντα ήμουν...Μπορείς να με αφήσεις σε μια βιβλιοθήκη και να με ξεχάσεις...και θα σε ξεχάσω κι εγώ...Κι αν είναι παιδική βιβλιοθήκη..ε τότε με έχασες...Είναι κάτι σαν το  "Νησί των Λωτοφάγων" μόνο που το δικό μου είναι "το νησί των Βιβλιοφάγων"...
Διαβάζω πολύ...ή μάλλον διάβαζα πολύ...στην Προ Νικόλα εποχή..Πάντα είχα ένα βιβλίο δίπλα στο κομοδίνο μου για να ξεφυλλίσω λίγο πριν κοιμηθώ..Τα καλοκαίρια έκανα επιδρομή στη δημοτική βιβλιοθήκη κι έπαιρνα τα βιβλία έξι τη φορά..Τους έχω γράψει όλους και παίρνω βιβλία στο όνομά τους για να τα διαβάζω εγώ...Ο βιβλιοθηκάριος (ωραίος τύπος) με ξέρει από τότε που ήμουν 10 χρονών και κάνει τα στραβά μάτια..χαχα!!
Το καλύτερό μου είναι και κάθομαι σε μια παραλία με μερικά βιβλία και παγωμένο φραπεδάκι...Απόλαυση!! (που την έχω ξεχάσει πλέον αλλά τουλάχιστον μπορώ να την αναπολώ...χαχα)
Διαβάζω τα πάντα. Κυριολεκτικά όμως.. ΤΑ ΠΑΝΤΑ !! Κάθε είδους βιβλία, κάθε θέματος...Ότι έχει γράμματα και σελίδες.. Έχω διαβάσει χιλιάδες βιβλία... Πραγματικά... Ολόκληρη την παιδική βιβλιοθήκη του δήμου, εκατοντάδες βιβλία από την ενηλίκων, βιβλία φίλων μου και γνωστών.. και τα δικά μου φυσικά... Προτιμώ να διαβάζω πλέον στα αγγλικά γιατί οι ελληνικές μεταφράσεις χαλάνε το βιβλίο. Τα αγαπημένα μου βιβλία τα διαβάζω τουλάχιστον μια φορά το χρόνο..καμιά φορά και δυο...Και είναι πολλά...αλλά επειδή πρέπει να διαλέξω...

Να τα 5 αγαπημένα μου βιβλία...(που έχω και στη βιβλιοθήκη μου)


Harry Potter...


ή αλλιώς λατρεία...Ναι είμαι Χαρυποτερικιά  και το καμαρώνω. Τα έχω όλα φυσικά- και στα αγγλικά εννοείται.. Αυτά τα βιβλία είναι μα - γι - κά !!! Τα ανακάλυψα από ένα μαθητή μου πριν πολλά πολλά χρόνια. Κι από τότε κόλλησα.. Όταν ξεκίνησα να τα διαβάζω είχαν ήδη εκδοθεί τα τρία πρώτα και εντός ολίγου θα έβγαινε και το τέταρτο οπότε τα διάβασα μονορούφι...Αλλά η αγωνία για τα υπόλοιπα με έτρωγε κάθε χρόνο...Και τώρα που τελείωσαν... τα διαβάζω κάθε χρόνο και ξαναζώ τη μαγεία... Τώρα ανυπομονώ να μεγαλώσει ο Νικόλας για να τα μοιραστώ μαζί του..Ελπίζω αυτός να με καταλάβει...

 Little house on the prairie


ή αλλιώς..Το μικρό σπίτι στο λιβάδι. Τα είχα δανειστεί πρώτη φορά από την παιδική βιβλιοθήκη και κόλλησα..Τα διαβάζω και με πηγαίνουν σε μιά άγνωστη για μας εποχή..Την εποχή των πρώτων Αμερικανών Πιονέρων.. Δύσκολες εποχές αλλά με οικογενειακές στιγμές και αξίες..Πλέον έχω όλα τα βιβλία της Λώρας Ίνγκαλς-στα αγγλικά φυσικά. Τα παρήγγειλα από το Amazon πριν μερικά χρόνια...Βέβαια δεν βλέπω το Νικόλα να ενδιαφέρεται γι' αυτά αλλά...οκ έχουμε και ανιψιές..χεχε!!

Pride and Prejudice



δηλαδή "Περηφάνεια και προκατάληψη" της Jane Austen. Ναι ναι είμαι ρομαντική κατά βάθος...Αυτός ο κύριος Ντάρσι..όλα τα λεφτά...Βέβαια η έκδοση που έχω είναι πολύ φτηνή αλλά αυτό δεν με πτόησε να το λιώσω από το διάβασμα...Ιδίως όταν χρειάζoμαι μια γερή δόση ρομαντισμού..χαχα 

Hunger games 
 
  
ή "Αγώνες πείνας" όπως είναι -νομίζω- ο ελληνικός τίτλος. Οκ μπορεί να μην είναι από τα κορυφαία μου..όμως είναι στη βιβλιοθήκη μου και το έχω διαβάσει 2-3 φορές..οπότε τηρεί τις προϋποθέσεις. Πολύ καλύτερο φυσικά από τις ταινίες...όπως είναι πάντα τα βιβλία. Διαβάζεται ευχάριστα και με τη σχετική αγωνία...

 Twilight 
 


 ..όλη η σειρά δηλαδή...Απλά μόνο αυτό έχει η βιβλιοθήκη μου. Τα άλλα τα διάβασα on line. Ναι το ξέρω οτι είναι της μόδας οι βρικόλακες και τα βαμπίρ και όλα αυτά.. Αλλά εμένα απλά μου άρεσε...Οκ, δεν είναι από τα βιβλία που δείχνουν το νόημα της ζωής αλλά είναι ευχάριστα..αν είσαι fan του είδους...κι εγώ είμαι..Και τώρα που το θυμήθηκα το πρώτο βιβλίο με βρικόλακες που διάβασα ήταν .."Ο μικρός βρικόλακας" και ήμουν Δ' δημοτικού...Τέλειο!!  




{ Τα βιβλία είναι το αεροπλάνο, και το τρένο, και ο δρόμος. Είναι ο προορισμός, και το ταξίδι. Είναι το σπίτι..}
Anna Quindlen

{Ένα σπίτι χωρίς βιβλία είναι ένα δωμάτιο χωρίς παράθυρα}
Horace Mann

{Τα βιβλία είναι μια μοναδική φορητή μαγεία} 
Stephen King

Καλή εβδομάδα !!!  


 

You May Also Like

42 σχόλια

  1. Αχ Ελπιδάκι, πριν από τα παιδιά διάβαζα κι εγώ πολύ, τώρα πια δεν προλαβαίνω... και μου λείπει το διάβασμα!
    Από τις επιλογές σου φαίνεται ότι είσαι ακόμα παιδί στην καρδιά, αλλά και πολύ συναισθηματικό άτομο!
    Ωραίο αυτό το παιχνίδι πάντως!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίδα μου ,τι Χαρυ και βρυκόλακες διαβαζεις;;;ανατρίχιασα!!!!!!φοβάμαι μόνο στη θέα τους ,σε χαιρετώ και φεύγω γρήγοραααααααα..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια, don't knock them until you try them !!! Καμιά σχέση με φοβιστικά πράγματα ούτε η μία σειρά ούτε η άλλη !!!

      Διαγραφή
    2. Μείνε Νάσια!!! Μη φοβάσαι..δε δαγκώνουν!!

      Διαγραφή
  3. Μπορώ να πω με αιφνιδίασες! Σε είχα για πιο ρομαντική! Πολύ θρίλερ και μυστήριο βρε παιδί μου! Φαντάζομαι πως στην Αγγλική έκδοση έχουν άλλη απόδοση ε; Τι ωραίο να γνωρίζεις τόσο καλά την γλώσαα, που να μπορείς να διαβάσεις λογοτεχνία!
    Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα είμαι κι απ' αυτό !!! Τρελαίνομαι και για ρομαντικά!! Αλλωστε ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει!!

      Διαγραφή
  4. Ελπιδάκι, θα σου εξομολογηθώ ότι στα βιβλία δεν ταιριάζουμε καθόλου. Μα καθόλου! (τουλάχιστον σε αυτά μου μας έδειξες). Αλλά καλό είναι που υπάρχει διαφορετικότητα στα μεταξύ της μπλογκοπαρέας μας γούστα :)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπασάκι μου εκ πρώτης μπορεί να μην ταιριάζουμε..αλλά εγώ διαβάζω τα πάντα οπότε μην στεναχωριέσαι..Καπου θα βρεθούμε!! φιλιά

      Διαγραφή
  5. Καλά, φιλενάδα ... Θα μπορούσα να την είχα κάνει εγώ αυτήν την ανάρτηση, ε ;;; Μιλάμε για παντελή ταύτιση !!! Κι ο τυπάκος στην βιβλιοθήκη του Δήμου μας με ξέρει κι εμένα από μικρή - χεχεχεχε !!! Εγώ τότε είχα ψώρα με τους Μυστικούς Εφτά, τους Πέντε Φανταστικούς κι άλλα της Enid Blyton καθώς και τα βιβλία του Χίτσκοκ και της Άγκαθα Κρίστι !!! Τρελλό κόλλημα, μιλάμε !!! Και το βιβλίο που έχει γίνει πλέον παζλ γιατί από το πολύ διάβασμα (παίζει να το έχω διαβάσει καμιά 500αριά φορες, δεν υπερβάλλω) έχουν αποκοπεί οι σελίδες του και είναι σαν να κυκλοφορεί σε τεύχη είναι οι Μικρές Κυρίες της Λουΐζας Άλκοτ.

    Ααααααααχχχχχχχ, πόσο θα 'θελα να χαθώ για μια μέρα/βδομάδα/μήνα στο Νησί των Βιβλιοφάγων !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Enid Blyton δαγκωτό!!! έχω πολλά βιβλία της !!! Τα κρατάω προίκα για το Νικόλα!! χαχα!! Επίσης λατρεύω τις μικρές κυρίες!!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  6. Είναι η πρώτη ανάρτηση με βιβλία που διαβάζω η δική σου και μ' αρέσει πολύ αυτό το θέμα, διαβάζω και εγώ ασταμάτητα και ό,τι πέσει στο χέρι μου! Harry Potter και Twilight saga από την αγωνία μου για την συνέχεια είναι από τα λίγα βιβλία γενικά που έχω διαβάσει στα αγγλικά γιατί δεν άντεχα να περιμένω να κυκλοφορήσει η μετάφραση! "Περηφάνια και προκατάληψη" το ξαναδιάβασα πριν ένα μήνα μετά από πολλά χρόνια και πάλι μου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίνα μου κι εγώ αυτό..Δεν άντεχα να περιμένω και τα έπαιρνα στα αγγλικά..όμως μου αρέσουν και περισσότερο στην αρχική γλώσσα !!

      Διαγραφή
  7. eimai pio poli tou noir kai ton alithinon istorion :) alla nai simfono oti ta perissotera mou aresan kai emena :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν οι αληθινές ιστορίες...Προτιμώ όμως αυτές που έχουν καλό τέλος!! :)

      Διαγραφή
  8. οπως λεει και το πρωτο παραμυθι που εμαθε ο γιος μου απ'εξω:"...γιατι μεσα στα βιβλια κρυβεται ολη η γνωση και η σοφια
    και εκει μπορεις να βρεις συνταγες μαγειρικης
    μεχρι χαρτες Αφρικης
    κι απ'τις δυσκολες τις γλωσσες
    μεχρι πως γενναν οι κλωσσες!..."
    υπεροχα τα βιβλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ δε μπορώ χωρίς βιβλίο στο κομωδίνο μου .Ευτυχώς το "χούι" το έχουν πάρει και οι κόρες μου. Τον Χάρι Πότερ τον διαβάζω τώρα μαζί τους. Δοκίμασε Σουηδούς συγγραφείς μυστηρίου .... θα σου αρέσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω στο πρόγραμμα Κατερινάκι..χεχε!! Τρελαίνομαι για μυστήρια!!

      Διαγραφή
  10. Ο Νίκος έχει διαβάσει όλα τα Χάρυ Πότερ και μου έχει πει ότι είναι τέλεια! Το Περηφάνια και προκατάληψη το έχω διαβάσει πιο μικρή και μου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελπιδάκι ούτε εγώ εχω διαβάσει τιποτα απο όλα αυτά!! Προ Στρατή εποχή και εγώ διάβαζα πολύ περισσότερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει βρε πουλάκι μου!! Μόλις μεγαλώσει λίγο ο Στρατής θα δεις..Κι εγώ αυτό περιμένω..Να έχω χρόνο να διαβάζω περισσότερο και να του αρέσουν για να τα διαβάζουμε μαζί..χεχε!! σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  12. Βρήκα το ταίρι μου... διάβασα αρκετές αναρτήσεις με τοπ 5 βιβλίων και δεν ταίριαξα με κανέναν! Επιτέλους εμφανίστηκες εσύ και με έφτιαξες!!! Εχω κόλλημα με το twilight σε βαθμό κακουργήματος και δεύτερο κόλλημα με Harry potter. Τα έχω κι εγώ όλα στα αγγλικά... δεν θα ξεχάσω όταν έφευγα από αγγλία (τα γνώρισα μέσα από μια εργασία που είχαμε να κάνουμε για την ελληνική μετάφραση) πήγα σε ένα βιβλιοπωλείο και τα αγόρασα σχεδόν όλα (δυο είχαν μείνει). Με μια αγκαλιά βιβλία ήμουν πανευτυχισμένη. Οταν θα βρεθούμε από κοντά έχουμε πολλά να πούμε!!! Callie by Anthomeli!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλά !! Να κι ένας άνθρωπος που με νιώθει !! πολλά φιλιά Κάλι μου!!

      Διαγραφή
  13. Μου άρεσαν όσα έγραψες για τα βιβλία...και καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες για τη δανειστική βιβλιοθήκη..κάπως έτσι κάνω κι εγώ...και ήμουν μέλος κι εγώ από παιδάκι...δε με προλάβαιναν οι δικοί μου και με έγραψαν στη δανειστική..
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ στα βιβλία Ελπιδάκι!!!! Τα έχω δει καταρχάς ΟΛΑ σε ταινίες και κάποια τα έχω διαβάσει (Harry Potter, Περηφάνια και Προκατάληψη-πεθαίνω για κο Ντάρσι, Twilight Saga-λιώνω για Patinson).
    Η κουμπάρα μου (που σου έχω πει ότι εχετε γεννηθει ακριβως την ιδια μέρα και χρονιά, επίσης τα ίδια!!!).
    Για να καταλάβεις, παρατούσα παιδιά και σύζυγο κάθε φορά που εβγαινε καινούρια ταινία με τον Εντουαρντ και την Μπέλα, με τον Χαρρυ, και φυσικά τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών.! Και επειδή δεν μπορούσα να περιμένω μέχρι τις επόμενες, διάβαζα και τα βιβλία (δανεικά από κουμπάρα που τα είχε ήδη αγοράσει!!!).
    Σε νιώθω απόλυτα όμως. Και εγώ λατρεύω όλα τα βιβλία και διάβαζα πάρα πολύ από μικρή και μέχρι να γίνω μαμά, μετά ο χρόνος μου περιορίστηκε κατά πολύ και τώρα με το blogging ακόμα περισσότερο...
    Φιλάκια πολλά, να έχεις μια κινηματογραφική εβδομάδα (έχω να δω το Χόμπιτ τώρα!!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κι άλλο βιβλιο-έτερον ήμισι !! χαχα!! Ή μάλλον δυο αν προσθέσω και την κουμπάρα που έχουμε ίδια μέρα γενέθλια...(Λοιπόν αν κατεβώ ποτέ προς τα κάτω θα ήθελα να τη γνωρίσω!!)πολλά φιλιά Δημητρούλα!! ps. το Χόμπιτ μου άρεσε πάντως!!

      Διαγραφή
    2. Είσαι το βιβλιομισό μου δηλαδή!!!! χα χα χα
      Όταν κατέβεις Αθήνα, ξέρεις τι θα κάνεις πρώτα πρώτα ε????
      Το Χόμπιτ το έβαλα δυο βράδια σερί αλλά με έπαιρνε ο ύπνος από την κούραση.
      Πάντως ενθουσιάστηκα! Με νιώθεις ε???

      Διαγραφή
  15. Θα σταθώ στη φράση: Ένα σπίτι χωρίς βιβλία, είναι ένα δωμάτιο χωρίς παράθυρα. Με αντιπροσωπεύει απόλυτα. Προτιμώ χίλιες φορές έναν άνθρωπο που διαβάζει, ακόμη κι αν τα βιβλία που επιλέγει δεν είναι του γούστου μου, παρά ένα άτομο που δεν έχει περάσει ούτε απέξω από βιβλιοπωλείο. Τι ωραία που έχεις ενημερωμένη δανειστική βιβλιοθήκη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. All in english? Μπράβο ρε Ελπιδάκι πολύ σε χαίρομαι, πέρα απο γλυκιά και ρομαντική είσαι δυναμική κι έχεις φαντασία. Μου άρεσε πολύ το τέλος της ανάρτησης σου.
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Γιωργίτσα μου!! πολλά φιλιά!!
      ps..η ιδέα σου γι'αυτό το παιχνίδι..τα σπάει!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ αν κι η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα να ανταποκριθούν τόσοι. Και τώρα που είδα οτι σας αρέσει και χαίρεστε θέλω να το επιμηκύνω...λες; Ασε θα γκρινιάζει πάλι η Δήμητρα κι η Ασπασία και ποιός τις ακούει...γκρρρρ

      Διαγραφή
    3. Ωχ ωχ ωχ....τι σχέδια έχει πάλι η Γιωργία!!!! Τρέμω στην ιδέα:)

      Διαγραφή
  17. Εγω αντίθετα με τα θριλερ (ειτε σε βιβλιο ,ειτε σε ταινια) δεν τα παω καλά. Μακρια και αγαπημένοι που λέμε!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου δεν είναι θρίλερ..καμία σχέση..Το twilight ποιό πολύ με εφηβική ρομαντική ιστορία μοιάζει..

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα Ελπίδα!Πολύ ενδιαφέρουσες επιλογές!! Τι μου θύμισες..το μικρό σπίτι στο λιβάδι! :) Και τα γνωμικά πολύ πετυχημένα!! Να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερινάκι!! Καλό Σαββατοκύριακο και σε σενα!! φιλιά

      Διαγραφή
  19. Harry Potter και twilight είναι απο τα αγαπημένα μου! Θα σου έλεγα να διαβάσεις και το "Σώμα" της S. Mayer είναι πολύ καλό! Ωστόσο έχω ένα μικρό μυστικό.... Λατρεύω την εφηβική λογοτεχνία...! Επειδή δεν υπάρχει πλεόν χρόνος για διάβασμα, ίσως λίγο πριν τον ύπνο αφού κοιμηθεί ο μπέμπης, διαλέγω κάτι ανάλαφρο και διασκεδαστικό. Ωστόσο θα υπέκυπτα και σε οποιοδήποτε βιβλίο της Αγκάθα Κρίστι. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βάζω αμέσως στα υποψήφιο για διάβασμα!! Κι εγώ λατρεύω την εφηβική λογοτεχνία...πολλά φιλιά Λινάκι!! :)

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS