Φτιάχουμε πασχαλινές σφραγίδες..

by - Τρίτη, Μαρτίου 24, 2015

in English soon

Από τα πιο ταπεινά υλικά κι από τα πιο παλιά παιχνίδια.. Η πατάτα.. Σφραγίδες πατάτας κάναμε κι εμείς με τη μαμά μου... πολλά πολλά χρόνια πριν. Και να τώρα που ήρθε η σειρά του Νικόλα.. Είδα κι αυτή την ιδέα.. και είπα.. να η κατάλληλη ώρα..
  

Έκοψα μια πατάτα στη μέση και μ' ένα μαχαιράκι χάραξα το σχέδιο. Τα έκανα με γραμμές για να μοιάζουν σαν πασχαλινά αυγά.. Μπογιές και πινέλα.. και έτοιμοι να δημιουργήσουμε..


Ο Νικόλας διάλεξε τα χρώματα για το δικό του μισό και άρχισε να βάφει..


  
Πιέζουμε την πατάτα στο χαρτί .. και να το αποτύπωμα.. 






Ζήλεψα κι εγώ και έκανα και δικό μου.. 


Και μετά ο Νικόλας αποφάσισε να κάνει πολύχρωμα αυγά.. 



Κι επειδή δυσκολευόταν να κρατήσει την πατάτα σταθερή για να τη χρωματίσει.. κάναμε κι ένα κολπάκι... 
Καρφώσαμε ένα πηρούνι στην πατάτα για να το κρατάει και να είναι σταθερή.. Problem solved !!! 




Και μπορούσε να πιέζει και καλύτερα την πατάτα πάνω στο χαρτί.. Σαν κανονική σφραγίδα!! 





Και γεμίσαμε χαρτιά και χαρτιά με πολύχρωμα πασχαλινά αυγά!!! 


Και ανυπομονούμε να ξαναδοκιμάσουμε!!! 
καλημέρα!!!



You May Also Like

29 σχόλια

  1. Τι όμορφα χρώματα...και τι ωραία ιδέα....Θα το δοκιμάσουμε το ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Πολύ ωραία ιδέα Ελπίδα και άψογος και ο Νικόλας σου στην εκτέλεση. Εννοείται πως η μαμά πάντα λύνει τα προβλήματα.... τσσσσ. Θα μπορούσε να γίνει επίσης ένα τέλειο χαρτί περιτυλίγματος για τα πασχαλινά δώρα (... κάτι έχω στο μυαλό μου). Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραία ιδέα! το κάνουμε και εμείς και πολλές φορές χρησιμοποιούμε και παντζάρι για το φλογερό του χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παντζαρι εεε;; δεν το εχω δοκιμασει!!! καλο!!! καλημερα Μαχη μου!!

      Διαγραφή
  4. Αν και έχω ξαναδεί αυτό το κόλπο με τις πατατοσφραγίδες, δεν το έχω επιχειρήσει ακόμα! Υπέροχη η ιδέα αυτή, Ελπίδα μου! Την κρατώ και μόλις αγοράσω μπογιές θα την δοκιμάσουμε κι εμείς! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπίδα, μου θύμισες τα χρόνια της κόρης μου στο νηπιαγωγείο! Τους μάθαιναν τέτοια κολπάκια και κατόπιν τα εφαρμόζαμε και εμείς στο σπίτι. Οι πατατοσφραγίδες αρέσουν στα παιδιά και είναι ευκαιρία για δημιουργική απασχόληση μαζί με τους γονείς. Οι πασχαλινές πατατοσφραγίδες είναι μια πολύ ωραία ιδέα!
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολύ Ειρηνη μου!! οι πατατοσφραγιδες ειναι κλασικη αξια!!!

      Διαγραφή
  6. Σφραγίδες με πατάτα; Εντάξει, πόσο πρωτότυπη ιδέα!
    Όλα τα κάνεις να φαίνονται πολύ απλά και εφικτά Ελπιδάκι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ερμιόνη μου!! Αν και μπορω να πω οτι οι πατατοσφραγίδες δεν ειναι τοσο πρωτοτυπη ιδέα.. Κι εγω εκανα οταν ημουν μικρη.. φαντασου!! Ειναι παντως ευκολες και πολυ ομορφες!! φιλια

      Διαγραφή
  7. Τι μου θύμισες!!!! Αυτό με το πιρούνι καταπληκτικό!! Μπράβο βρε Ελπίδα δε στερέυεις ποτέ όμως!!
    Φιλιά πολλά σε εσένα και στο γλυκό σου πλασματάκι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άλλη μία τέλεια ιδεά Ελπίδα μου!! Εξαιρετική και επίκαιρη!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο τέλεια κατασκευή! Και ψάχναμε κατι που να μην απαιτεί πολλά υλικά. Ευχαριστουμε για την ιδεα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οικονομικές και δημιουργικές οι σφραγίδες σας με την πατάτα! Και μου αρέσει η αποτύπωση που κάνουν στο χαρτί, που είναι έτσι αχνή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διασκεδάζουν πολυ τα παιδιά με τις σφραγίδες! Το κάναμε και εμείς πρόσφατα και το απολαυσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι και του Νικολα του αρεσουν!! και κυριως οταν πασαλειβεται με μπογιές..χαχαχαχα

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφη ιδέα. Άντε να μεγαλώσει το σποράκι μου να κάνουμε όλα αυτά τα όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όπως πάντα καταπληκτικές οι ιδέες που μας δείχνεις!Φαίνεται ότι το χαρήκατε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτές τις μπότες πώς τις ζητάμε; Η ιδέα ειναι καταπληκτική και θα δοκιμάστε λίαν συντόμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τέμπερες είναι τρελοτουριστάκι μου... Απλα σε αλλη συσκευασια... Τα συγκεκριμενα τα ειχα παρει απο το Lidl. Στο tiger τα λένε poster paint... Γενικά τεμπερες όμως... :) φιλια

      Διαγραφή
  15. τι εκανες παλιιιιιιιιιιιιιιι ααααααα μια χαρα περνατε με τον ΝΙΚΟΛΑ...τυχερεεεεεεεεε ΝΙΚΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.... ειδα κ τις αλλες με τις σταμπες ομορφα ολα τους...μπραβο ανησυχη μαμαααααααααααα..........μπαραβο ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ ΕΛΠΙΔΑ Κ ΦΩΣ εδω μεσα για τις μαμαδες!!!σε φιλωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS