Ο πρώτος αγιασμός...

by - Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 14, 2015

in English soon

Από την πρώτη μέρα του Σεπτέμβρη το σκεφτόμουν... Ο Νικόλας θα πάει στο νηπιαγωγείο φέτος.. Ένα μικρό προνηπιάκι... Άραγε θα του αρέσει;; Θα θέλει να πηγαίνει...;; (γιατί πέρυσι δεν ήταν ιδιαίτερα ενθουσιασμένος στον παιδικό σταθμό και πήγαινε με τα χίλια ζόρια..) Θα το αγαπήσει το νηπιαγωγείο..;; (είναι και ο τομέας μου... θα στεναχωρηθώ αν δεν του αρέσει.. ) Θα κάνει καινούριους φίλους;; Θα είναι καλή η δασκάλα του...;; 
Και ήρθε επιτέλους η ώρα... Την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου μέσα σε όλα τα παιδιά το μικρό προνηπιάκι μου μπήκε στην αυλή του μεγάλου σχολείου για τον αγιασμό.. Τον πρώτο από τους πολλούς που θα έρθουν.. 

Και ήταν σούπερ ενθουσιασμένος!!! 





Και μόλις τελείωσε ο αγιασμός.. μπήκαμε λιγάκι στην αίθουσα του νηπιαγωγείου.. και ξετρελάθηκε !!! 
Και στάθηκε που αλλού;;; Στη βιβλιοθήκη!!! 


Τρελός βιβλιοφάγος είπαμε.. Και πήρε και το βιβλίο του να το διαβάσει ήσυχα ήσυχα...χεχεχε...


Με το ζόρι φύγαμε.. χαχαχα... 

Και την Τρίτη.. ξεκινάμε επίσημα.. Για να δούμε πως θα τα πάει το καμάρι μου!! Τουλάχιστον του άρεσε η τάξη του.. Και η νηπιαγωγός είναι συμπαθέστατη.. Και μας είπαν και τα καλύτερα λόγια.. 

Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδάκια μας.. 
Να είναι γεμάτη όμορφες στιγμές και πολλά πολλά γέλια!! 
Καλή εβδομάδα!!! 

post signature



You May Also Like

17 σχόλια

  1. Καλή αρχή και ακόμή καλύτερη συνέχεια στο μικρό Νικόλα! και εμείς τα ίδια, ξεκινήσαμε με ενθουσιασμό που κράτησε μέχρι που η δασκάλα ειπε να περάσουν οι μαμάδες εξω και να σταθούν στο παραθυρο...εκει να δεις μετάλλαξη...ξεκινάμε και εμείς την Τρίτη....για να δουμε τι θα δουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα!!!! Τρελό ενθουσιασμό βλέπω!!! Φοβερό στιλ, εντυπωσιακά χρώματα στο ντύσιμο και ιδιαίτερο παπούτσι!!!! Ο Νικόλας άρχισε το σχολείο με κέφι και αυτό φαίνεται!!!!!!!!!!! Πολύ ωραία!! Μακάρι να πάνε έτσι και όλα τα υπόλοιπα χρόνια της μαθητικής του ζωής!!!! Με το καλό Ελπίδα μου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή Ελπίδα μου εύχομαι στον Νικόλα σας!! Είμαι σίγουρη ότι θα διαπρέψει το αγόρι σας!! Και θα κάνει και καινούργιους φίλους, θα είναι τέλεια !! Φιλιά πολλά καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή Ελπιδάκι!!! Καλή προσαρμογή! Είμαι σίγουρη ότι το υπέροχό σου αγόρι δεν θα έχει κανένα πρόβλημα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μωρέ Ελπίδα μου συγκινήθηκα... Πόσα ακόμα μας περιμένουν.... Και πόσο κούκλος είναι ο Νικόλας..Καλή αρχή σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή Ελπίδα! Με το καλό η αυριανή πρώτη μέρα στην τάξη του! Εγώ είμαι σίγουρη ότι θα τα πάει μια χαρά ο Νικόλας! Η δική μας πρώτη μέρα είναι σήμερα...χιχιχι Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδάκια του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή σχολική χρονιά Ελπίδα μου! Ο Νικόλας θα σκίσει, είμαι σίγουρη!!! Πολλά φιλιά να του δώσεις και να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά στο μικρό Νικόλα! Είναι έτοιμος για μάθηση όπως βλέπω από τις φωτογραφίες, έτρεξε κοντά στα βιβλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε Ελπίδα μου, πώς έχει μεγαλώσει έτσι;; Τυπάκι απίστευτο είναι!
    Καλή σας αρχή!!!! Να μας λες τα νέα του!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή σχολική χρονιά να έχετε, όλη η οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή αρχή Ελπίδα μου... και εύχομαι να του αρέσει το σχολείο... γενικά! 14 χρόνια είναι αυτά!!! χεχε! Σε φιλω΄και θέλω να του κάνεις μαλλί καρφάκι παρακαλώ σαν του μπαμπά του!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή αρχή! Να περάσει υπέροχα στο σχολείο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή σχολική χρονιά στο Νικόλα! Μεγάλωσε και ο Νικόλας... πότε μάθαινε τους αριθμούς και τώρα είναι νηπιάκι!!! Εύχομαι να κυλήσει όμορφα και ομαλά η σχολική χρονιά για εσάς και όλα τα παιδάκια! Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή αρχή Ελπίδα μου!!! Νομίζω πως η πρώτη κρυάδα πέρασε... και να είσαι σίγουρη πως θα κάνει φίλους, ποιος πήγε σχολείο και δεν βρήκε παρέα για παιχνίδι ;)))
    Τόσο ήσυχα παιδιά με αγάπη στα βιβλία νομίζω το όνειρο κάθε δασκάλας!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άντε κοριτσάκι, καλή αρχή!
    Όλα θα πάνε μια χαρά!
    Μου αρέσει πολύ η πόζα του στη φώτο που τον κρατάς αγκαλιά :)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά στο προνηπιάκι, εύχομαι να περάσει τέλεια και να μάθει πολλά καινούργια πράγματα!
    Ένα μεγάλο φιλί δώστου από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS