Παίζουμε ...με Χριστουγεννιάτικες πλαστελίνες!!!

by - Δευτέρα, Δεκεμβρίου 21, 2015

in English soon

Αγαπάμε τις πλαστελίνες!!! Ιδίως όταν συνδυάζονται με παιχνίδι ρόλων!!! Το καλοκαίρι είχαμε φτιάξει παγωτατζίδικο.. Αυτή τη φορά γίναμε ζαχαροπλάστες και φτιάξαμε χριστουγεννιάτικα γλυκά!!! 

Αλλά και οι πλαστελίνες μας ήταν ξεχωριστές!!! 
Γιορτινές.. και με άρωμα Χριστουγέννων!!! 

Δυο λέξεις μόνο!!! 

Πλαστελίνη Μ Ε Λ Ο Μ Α Κ Α Ρ Ο Ν Ο !!! 

Ναι ναι!! Πλαστελίνη μελομακάρονο!!!  Και διεκδικώ την πατρότητα, τη μητρότητα και την ιδέα αυτής της απίστευτης πλαστελίνης που μοσχοβολάει υπέροχα σαν μελομακάρονο!!! 


Πλαστελίνη μελομακάρονο
  • 1/2 -3/4 του φλιτζανιού αλεύρι (ίσως χρειαστεί λίγο παραπάνω αν κολλάει στα χέρια)
  • 1/4 του φλιτζανιού αλάτι
  • 1/2 κουταλιά της σούπας ξινό 
  • 1/2 κουταλιά της σούπας σπορέλαιο. 
  • 80 ml καυτό νερό
  • 1 κουταλιά της σούπας μέλι
  • 1/2 κουταλιά της σούπας μπαχαρικά (κανέλα, γαρίφαλο, μοσχοκάρυδο)
  • μερικές σταγόνες άρωμα πορτοκάλι

Ζυμώνουμε όλα τα υλικά μέχρι να γίνει μια ζύμη εύπλαστη που να μην κολλάει στα χέρια... 


Πλαστελίνη σοκολάτας 
  • 1/2  φλιτζάνι αλεύρι 
  • 1/4 του φλιτζανιού αλάτι
  • 1/2 κουταλιά της σούπας ξινό 
  • 1/2 κουταλιά της σούπας σπορέλαιο
  • 2 κουταλιές της σούπας κακάο σε σκόνη
  • 80 ml καυτό νερό
Πλαστελίνη κουραμπιέ 
  • 1/2  φλιτζάνι αλεύρι 
  • 1/4 του φλιτζανιού αλάτι
  • 1/2 κουταλιά της σούπας ξινό 
  • 1/2 κουταλιά της σούπας σπορέλαιο
  • 80 ml καυτό νερό
  • λίγες σταγόνες άρωμα βουτύρου


Πλαστελίνη φράουλα 
(με απαίτηση του ζαχαροπλάστη)

  • 1/2  φλιτζάνι αλεύρι 
  • 1/4 του φλιτζανιού αλάτι
  • 1/2 κουταλιά της σούπας ξινό 
  • 1/2 κουταλιά της σούπας σπορέλαιο
  • 80 ml καυτό νερό
  • λίγες σταγόνες άρωμα φράουλα
  • κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής 


Ο αρχι-ζαχαροπλάστης φοράει την ποδιά και τον σκούφο του!!! 

Ειδική παραγγελία μόνο για τον Νικόλα!!
 Χειροποίητα και μοναδικά όπως ο μικρός μου σεφ (από το Thallasi-handmade.)


Και το παιχνίδι αρχίζει !!! 




Ο Νικόλας ο αρχι-ζαχαροπλάστης κι εγώ η πελάτισσα που έδινε παραγγελίες..




"Παρακαλώ .. θα ήθελα 4 κουραμπιέδες αστεράκια για τον φίλο μου τον λύκο Ζαχαρία" 


"Και μερικά μελομακάρονα για τη θεία Μαργαρώ" 


"Θα ήθελα να παραγγείλω και μερικά μελομακάρονα αστεράκια, παρακαλώ.. για την ανιψιά μου την Αστέρω.Θα της τα πάω δώρο!!"



"Και μερικά σοκολατένια μπισκοτάκια..." 


"και φραουλο-δεντράκια" 


Και πολλά πολλά μπισκότα και γλυκά!!! 



Μετά έγινα κι εγώ βοηθός ζαχαροπλάστη και ετοιμάζαμε μαζί τις παραγγελίες!!! 



Παίζαμε 2 ολόκληρες ώρες... Διασκεδάσαμε αφάνταστα και γελάσαμε πολύ!!! 

Ανυπομονώ να το ξανακάνουμε!!! Κι ο Νικόλας επίσης!!! 


Η ποδιά και το σκουφάκι που φοράει ο Νικόλας είναι χειροποίητα και φτιαγμένα με αγάπη από μια τυχερή μαμά, που έχει 7 αστεράκια!! Τη μαμά Αλεξία και το καινούριο δημιούργημά της , το Thalassi Handmade

Μπορείτε να διαλέξετε τα υφάσματα κι εκείνη θα φτιάξει μια μοναδική ποδιά για το παιδάκι σας...όπως την θέλετε.. Με τσέπες ή χωρίς, με το όνομα του μικρού μάγειρα επάνω, με σχέδια... 
 Εμείς θέλαμε με το όνομα του Νικόλα και το σκουφάκι του σεφ για τον μικρό μου μάγειρα!! 
Μπορείτε να βρείτε την Αλεξία στη σελίδα της στο facebook (κλικ) και στο site της (κλικ) και θα χαρεί πολύ να φτιάξει κάτι τόσο όμορφο για το δικό σας μικρό σεφ. 

 photo signature_zps72gyx3qr.png


You May Also Like

27 σχόλια

  1. Τελεία ιδέα για ατελείωτες ώρες μαγειρέματος!!! Τέλειος και ο σεφ Νικόλας! Μπράβο Ελπίδα για την πατέντα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι καταπληκτικές φωτογραφίες!!!!!!
    μόλις τις δουν και τα δικά μου, θα ζητούν να πλάσουν και εκείνα τέτοια μελομακάρονα!
    τι άλλο θα μας δείξεις, Ελπίδα μου :)


    να τον χαίρεσαι, Ελπίδα μου, τον μικρό σου σεφ, υπέροχος!
    τον καμάρωσα
    και σε ευχαριστώ πολύ για την χαρά που μου έδωσες και την τιμή που μου έκανες.

    Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

    φιλιά και την αγάπη μου,
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είσαι απίστευτη!!! θα τους τα φτιάξω κι εγώ όταν αποφασίσω να κάνω μελομακάρονα και κουραμπιέδες για να με αφήσουν να φτιάξω τα κανονικά με την ησυχία μου!!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει τι να πω; καταπληκτική ιδέα... σούπερ πρωτότυπη και σίγουρα διασκεδαστική..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΚ................ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!!!!!!!!! Ξέρω, έχω γίνει πολύ κουραστική να επαναλαμβάνομαι, αλλά απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπιδάκι, μόλις μου έστειλε πμ στο FB μία κοινή μας αναγνώστρια/φίλη και μου απάντησε για το ξινό. Μη μου απαντήσεις. Τώρα δηλώνω ειδήμων. Χαχα :)

      Διαγραφή
  6. Καλά σούπερ ιδέα για άλλη μια φορά ΕΓΡΑΨΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.Ο Νικόλας κούκλος όπως πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά δεν υπάρχεις!!! Σούπερ ιδέα που φυσικά θα κάνουμε τώρα θα είναι μικρός σπίτι γιτί έχουμε κόλλημα με τις πλαστελίνες!!!! Σου έχω ξανά πει νομίζω πως είσαι από τις σούπερ-ντούπερ μαμάδες ε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ααααα!! Μάντεψα σωστά λοιπόν!!! Τι τέλεια ιδέα!!!!! Ο μικρός σου σεφ είναι ένας γλύκας! Οι ποδιά και το σκουφάκι τέλεια!! Φιλιά Ελπίδα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σου έχω πει οτι δεν υπάρχεις έτσι??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!τέλεια είναι!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να πω, τι να πω..... Υπέροχη ιδέα!!! Και η ποδια υπέροχη και αυτή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω λόγια...με κάλυψαν οι φίλες μου! Όσο για την Αλεξία και τις δημιουργίες της, τέλεια!Να τα χαρείτε φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φανταστική ιδέα όπως πάντα! Άντε να πείσεις την Ισαβέλλα μετά να μη φάει αυτή την πλαστελίνη -εδώ τρώει τα play-doh! Υπέροχες φωτογραφίες Ελπίδα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελπίδα τελικά υπάρχεις ή δεν υπάρχεις? Απορώ! Χαχαχαχ Φανταστικές οι πλαστελινες σου και εξαιρετικό το κόκκινο χρώμα. Εγώ όσο και να βάλω σε ζύμες, πλαστελινες και κέικ δεν μου γίνεται τόσο φωτεινό. Έχω δοκιμάσει σε υγρό χρώμα, σε πάστα... αλλά τζίφος. Ποιας μάρκας είναι το κόκκινο σου; α... και μιας και έμαθες τη δουλειά βάλε μου σε παρακαλώ 1 κιλό φράουλα-δεντρακια για το σπίτι, περιμένω επισκέψεις!!! Τα φιλιά μου και καλές γιορτές να έχουμε! Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Νικη μου!!! ο χρώμα που χρησιμοποιώ ειναι παστα gel της wilton. Ομως ξερεις τι;; Αυτή τη φορά δεν είχα κόκκινο και έβαλα μπολικο ροζ!! Και εγινε ετσι!! Ενα κιλο φραουλοδεντράκια!! Εφτασειιιιιιι!!!!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα. Και εγώ αυτό έχω αλλά μάλλον δεν είμαι πολύ τολμηρή στην ποσότητα. Θα τολμήσω την επόμενη φορά! Σε ευχαριστώ πολύ. Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κοίτα.. φαντατσική η ιδέα :-) Όμως δεν εγγυώμαι ότι δεν θα ορμήξουμε και στην πλαστελίνη μελομακάρονο έτσι όπως θα μυρίζει!!! Γιατί τα κανονικά τα έχουμε τσακίσει ήδη..πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. To ότι είσαι εκπληκτική ειδικά σε ότι αφορά παιδικές δραστηριότητες και κατασκευές το έχω πει άπειρες φορές. Βιβλίο περιμένω να δω ώστε όταν γίνω γιαγιά να τα μεταφέρω στα εγγόνια μου. Νάσαι καλά Ελπίδα μου και εσύ και το αγγελούδι σου και να μας μεταφέρεται τέτοιες υπέροχες εικόνες. Πολλά φιλιά και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πωπω μοσχομυριστές πλαστελίνες! φαντάζομαι τρέλα ο Νικόλας! και του χρόνου Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φανταστική η ιδέα για αρωματικές πλαστελίνες !!! Βέβαια θα συμφωνήσω με τον pastry chef και θα ψηφίσω την φραουλένια!! Πολλά φιλιά και Χρόνια Πολλά σε όλη την οικογένεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εχω μείνει άφωνη. Περιμένουμε πολλές ιδεες και το 2016!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα!Πολύ καλή ιδέα!!!! Συγχαρητήρια! Άραγε αν ψήθεί το υλικό αυτό θα μπορεί να σταθεροποιηθεί, να βαφτεί για να μείνουν οι δημιουργίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικα ναι αφου εχει μεσα αλευρι.. Αλλα δεν το εχω δοκιμασει!! Αν το κανετε θα χαρω να μαθω το αποτελεσμα!

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS