Η επιστροφή του ξωτικού μας...

by - Τετάρτη, Δεκεμβρίου 02, 2015

in English soon

Θυμάστε το ξωτικό μας;;; Αυτό που είχε έρθει πέρυσι στο σπίτι μας κατευθείαν από το Βόρειο πόλο;; 
Φέτος το περιμέναμε με πολύ χαρά!! 

Χτες, μιας και ο Νικόλας δεν είχε σχολείο, ήταν η κατάλληλη μέρα να κάνει την εμφάνιση του και θα είχαμε όλο το πρωινό δικό μας για να το ευχαριστηθούμε!! 

Η μέρα ξεκίνησε με το ημερολόγιο μας!!! Και το πρώτο σπιτάκι είχε οδηγίες για έναν ξεχωριστό καλεσμένο κι ένα ξεχωριστό πρωινό που τον περίμενε κάτω από το δέντρο. 


Και εκεί.. κάτω από το δέντρο τον περίμενε μια έκπληξη!! Οι αγαπημένες του ταρανδοτηγανίτες και σοκολατούχο γάλα (μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις στο σπίτι μας) και το ξωτικό του, ο Θανάσης...


Με γράμμα και δωράκι ειδικά για το Νικόλα!!! 


Το διάβασε με ανυπομονησία!!! 




"Μαμά για μένα είναι... " "Θα μείνει μαζί μας μέχρι την Πρωτοχρονιά!!!" 




"Μαμά, μου έφερε και δώρο!!! " 


Τι άλλο;; Χριστουγεννιάτικο βιβλίο... Η αληθινή ιστορία του Ρούντολφ!!! Που είναι και φίλος του ξωτικού μας, βεβαίως βεβαίως.. 

Και μετά περνάμε στο σούπερ πρωινό... !!! 




Τι όμορφα που είναι να ξεκινάει ο μήνας μαγικά... Με χαρές και εκπλήξεις, χαρούμενα ξεφωνητά και γάργαρα γέλια!!! 

 

καλό μήνα σε όλους!!! 
Κάντε τον μαγικό!!! 

 photo signature_zps72gyx3qr.png

You May Also Like

23 σχόλια

  1. Νομίζω πως είσαι το πιο δημιουργικό και ευαίσθητο άτομο που ξέρω, γεμάτη αγάπη για το παιδί σου που ξεχειλίζει κάθε φορά που γράφεις για την κοινή σας ζωή. Με συγκινείς! Και φυσικά με εντυπωσιάζεις!!! Μπράβο γλυκιά γλυκιά Ελπίδα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα όλα όσα είδα και διάβασα!!!!!!!!!!!!! Καλές γιορτές Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ πότε θα με υιοθετήσεις, πότε??????Και μόνο που το διάβασα ένιωσα εγώ μαγικά που είμαι ολόκληρη γαϊδ....γυναίκα! Πόσο μάλλον ο Νικόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφες εικόνες Ελπίδα, απίστευτα γλυκές. Την έχω ζηλέψει αυτή την ιδέα και θα την υλοποιήσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία που ξαναήρθε και φέτος ο Θανάσης! Και τις ταρανδοτηγανιτες τις έχω σταμπάρει από πέρυσι! Καλές γιορτές Ελπιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω βρε Ελπιδα, ξερεις να δημιουργεις υπεροχες στιγμες!!
    Καλο μηνα ευχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε βρε το Θανάση!! Welcome back! Τον θυμόταν από πέρυσι φαντάζομαι... Έχουμε κι εμείς το Ρούντολφ, φέτος τον πήραμε επίσης. Για κάποιο λόγο τις πρώτες 3 φορές που προσπαθήσαμε να τον διαβάσουμε με έπαιρνε ο ύπνος... τα καταφέραμε όμως τελικά! χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας έχει ταξιδέψει με αυτό το ξωτικό! Κρατάω τις όμορφες ιδέες σου για του χρόνου που θα είναι λίγο μεγαλύτερη η πεταλουδίτσα μου! Να δούμε τι άλλο ετοιμάζεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο όμορφα όλα και φέτος. Μπράβο Ελπίδα μου ο Νικόλας είναι πολύ τυχερός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχες στιγμές!!! Θα μπορούσες να μου πεις, που βρήκες αυτό το γλυκούλι ξωτικο?
    Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το συγκεκριμενο το ειχα παρει πέρυσι από το aliexpress.com. Θα βρεις και στο ebay.co.uk . Αλλα μπορείς να χρησιμοποιήσεις και οποιαδήποτε αλλή κούκλα ξωτικο.. :)

      Διαγραφή
  11. Ελπίδα μου είσαι μία έμπνευση για μένα! Πόσο τέλεια τα οργανώνεις και πόσο όμορφα τα φωτογραφίζεις!!! Χάρηκα πολύ μας γνώρισες τον κύριο Ξωτικούλη ( έτσι τον λέμε εμείς)!!! Μας γέμισε χαμόγελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το ξωτικό το έχω λατρέψει μέσα από τις αναρτήσεις σου!
    Τι όμορφο πρωινό βρε Ελπίδα μου! Τι χαρούμενο παιδάκι! Να είναι πάντα οι μέρες σας ξεχωριστές <3
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα συμφωνήσω με την Μάγδα (παραπάνω), είσαι η πιο δημιουργική και τρυφερή μανούλα! Ο Νικόλας είναι πολύ τυχερός που σ'έχει! Να είστε καλά και του χρόνου Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μεχρι κ γω αγαπω τον Θαναση σας!κ αυτα τ ματακια του μικρουλι που λαμπουν..τι αλλο θελειςνα σαι ευτυχισμενος!καλες γιορτες και κυριως με υγεια!χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφες και γλυκες εικόνες! Ο μικρος σου πρέπει να ήταν κατα-ενθουσιασμένος! Μπράβο Ελπίδα μου που είσαι τόσο γλυκιά και τρυφερη μαμά! Εύχομαι κάθε μερα σας να ναι γεμάτη απο τρυφερότητα και χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ξεχωριστές χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις... Πόσο μου αρέσουν!!! Μα υπάρχει τίποτα πιο όμορφο και γλυκό;
    Πολλά φιλιά, Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαγικές στιγμές, αξέχαστες και μοναδικές! Της ίδιας άποψης είμαι κι εγώ Ελπίδα μου ότι πρέπει να κάνουμε ότι είναι δυνατόν να βάλουμε λίγη μαγεία στη ζωή μας. Εσύ φυσικά έχεις και έναν παραπάνω λόγο, τον πρίγκιπα σου, τον Νικόλα σου, που αύριο γιορτάζει και προκαταβολικά θα σου ευχηθώ να μοιράζεστε όλη την μαγεία του κόσμου μαζί. Φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να τον χαιρεσαι!!!!που τον χαιρεσαι δλδ κ αυτος σε χαιρεται....τι γλυκα πραγματακια αχ εσυ αγορομανα παντα βρισκεις ιδεες..δυσκολο το θεμα το αγοριστικο αλλα εσυ το κατεχεις..χαχχχααα..κ με διπλωμα...καλα να περασετε λοιπον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ξωτικούλια κι ομροφιές!!!!!
    Είσαι η έμπνευση μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή σου ημέρα και καλό μήνα! Να είναι ένας μήνας γεμάτος αγάπη! Σ ευχαριστώ για μια τέλεια ιδέα! Το άφησα ΄σήμερα το πρωί για τα παιδιά μου και ανυπομονώ να μάθω πως τους φάνηκε! Το δικό μας ξωτικό ήρθε παρέα με advent calendar και κεκάκια!!! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS