Το Πασχαλινό καλάθι του Νικόλα { 2016 edition }

by - Τρίτη, Απριλίου 26, 2016

in English soon

Θυμάστε το περσινό πασχαλινό καλάθι του Νικόλα (από  το craftaholic) ;; 

Το αγαπήσαμε πολύ κι αυτό και τις μικρές εκπλήξεις που έκρυβε μέσα.. Το έδωσα στο Νικόλα πέρσι το Πάσχα όταν ήμασταν στο χωριό... για να παίξει και να διασκεδάσει με τις εκπλήξεις του όσο ήμασταν εκεί.. Και ξετρελάθηκε!!

Φέτος όμως, σκέφτηκα να του το δώσω τη Μεγάλη Δευτέρα, χτες δηλαδή, για να ξεκινήσουμε όμορφα τις διακοπές του Πάσχα. 

Το καλάθι του φέτος είχε μέσα: 


  1. 2 βιβλία δραστηριοτήτων (ο Νικόλας τρελαίνεται για λαβύρινθους) 
  2. Μια καινούρια περιπέτεια του αγαπημένου του Τζερόνιμο Στίλτον "Ο Τζερόνιμο και η Τέα στο νησί του Πάσχα" από τις εκδόσεις Κέδρος
  3. Σοκολατένια αυγουλάκια
  4. Σοκολατένιο λαγουδάκι
  5. Ένα λαγουδάκι με ζαχαρωτά καροτάκια
  6. Ένα αυγό με πολύχρωμες καραμελίτσες
  7. 2 αυτοκινητάκια Hot wheels γκαζοπρίονα (που ταιριάζουν με τη λαμπάδα που του έφερε ο νονός του)
  8. ένα κεραμικό λαγουδάκι για να το χρωματίσει 

Τον περίμενε καμαρωτό καμαρωτό πάνω στο τραπέζι της κουζίνας... 


μαζί με τις αγαπημένες του τηγανίτες... 


Εκπληξηηηηηη!!! 


Ξετρελάθηκε το αγόρι μου!!! 


Έβγαζε ένα ένα τα δωράκια, φώναζε και γελούσε... 



Τα καραμελάκια ζελεδάκια... αγαπημένη λιχουδιά...


Γέμισε τον τόπο.. αλλά τι πειράζει... 



Κι αφού τα ψαχούλεψε όλα, τα έβγαλε και τα άνοιξε... Ήρθε η ώρα του λαγού..



 Ένα θα πω μόνο... Π Ε Ν Τ Α Ν Ο Σ Τ Ι Μ Ο Σ !!!



Έτσι κάπως ξεκίνησε η Μεγάλη εβδομάδα μας.. 
Με εκπλήξεις και χαρές και μάτια που λάμπουν...

Χαλάλι σου αγόρι μου.. Όμορφη ψυχή μου.. 




You May Also Like

14 σχόλια

  1. Εντάξει... το χαμόγελό του, όλα τα λεφτά! Τι άλλο θες?? Καλό Πάσχα Ελπίδα! Να είσαι γερή να του ετοιμάζεις τέτοιες όμορφες εκπλήξεις για πολλά-πολλά χρόνια ακόμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα όλα. Ειλικρινά θαυμάζω τις μαμάδες που έχουν τη δυνατότητα να έχουν τόση οργάνωση, φαντασία και όρεξη στη ζωή τους! Εγώ ακόμα παλεύω να βγάλω πρόγραμμα για τα καθημερινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τέτοιο χαμόγελο είναι κάθε μέρα γιορτή <3 και του χρόνου κούκλε μου !!! Καλό Πάσχα σε όλη την οικογένεια <3 Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι χαρούμενη φατσούλα!Πολύ ωραία ιδέα αυτό το καλαθάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά διαβάζω και με πιάνουν τα κλάματα! Να τον χαίρεσαι Ελπίδα μου! Τέλειο το καλαθάκι σας και θα το δοκιμάσουμε και εμείς. Ακόμη λίγο όμως να μεγαλώσουμε τσας!!!
    Καλές Γιορτές!!!
    Μαρινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πόσο γλυκό αγόρι! Τι καλό παιδάκι που είναι! Να τον χαίρεστε και να τον καναρωνετε! Όσο για τα δωράκια του, το ένα καλύτερα από το άλλο! !💙🐰🐥💙🐔🐣💙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εντάξει!
    Η πρώτη φωτογραφία του Νικόλα, με το χαμόγελο να έχει κυριολεκτικά φωτίσει το πρόσωπο του τα λέει όλα νομίζω!
    Ανυπομονώ κι εγώ να δώσω τα πασχαλινά καλουδάκια στις μικρές μου!
    Και οι τηγανίτες σας απίθανες!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρατάω μόνο την 1η φωτογραφία του Νικολή με το φαρδύ χαμόγελο που γελάνε μάτια και αυτιά μαζί! Τον τρέλανες! Και αυτές οι τηγανήτες που είδα στο FB πρώτη φορά, τι να πω. Δε υπάρχεις. Τέλος! :) Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τυχερός ο Νικόλας! Και τι χαρά ήταν αυτή! Του έφτιαξες όλες τις διακοπές νομίζω!
    Καλό Πάσχα Ελπιδάκι, να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ουαουυυυυ. Δεν ειχα δει το περσινό κ ομολογώ οτι μου αρέσει πολύ η ιδεα σου. Αν προλάβω θα το κανω κ εγω στη σοφια αλλιως του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελπιδάκι μου,
    οι δημιουργίες σας πάντα με αφήνουν με ανοιχτό το στόμα!
    Θέλετε να με υιοθετήσετε για μερικές ημέρες! Ανεξάρτητη είμαι, δεν θα σας ενοχλήσω καθόλου!
    Καλά να περάσετε κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα όλα.
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη φίλη μου και Καλό μήνα να έχουμε όλοι μας!Το αγοράκι σου είναι σκέτη γλύκα, να το χαίρεσαι γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά!!! Υπέροχη η ιδέα του πασχαλινού καλαθιού και νομίζω πως η τελευταία φωτογραφία είναι αυτή που δηλώνει πως ο Νικόλας σου απολαμβάνει αυτή την φοβερή έκπληξη!!!Χαλάλι του και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS