Ζωγραφίζουμε σε σχήματα..

by - Δευτέρα, Ιουνίου 13, 2016

in English soon

Ένα βαρετό μεσημέρι Σαββάτου... ένα ανήσυχο 5χρονο... Κάτι πρέπει να κάνουμε... Και τότε θυμήθηκα αυτήν την ιδέα (κλικ εδώ).
 Ζωγραφική σε σχήματα!!! 

Το είχαμε ξαναδοκιμάσει πριν μερικούς μήνες -με μεγάλη επιτυχία- αλλά μόνο σε κύκλους. 
Τώρα ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε και σε άλλα σχήματα. 

Το μόνο που χρειάζεστε είναι μαρκαδόροι (ή ξυλομπογιές) και τα εκτυπώσιμα. Μπορείτε να τα κατεβάσετε πατώντας εδώ  (και  είναι μόνο για προσωπική σας χρήση). 

Και φυσικά απεριόριστη φαντασία... 

Ξεκινήσαμε με τα τετράγωνα... 


Που τελικά μας φάνηκαν πιο δύσκολα.. Τι μπορεί να χωρέσει σε ένα τετράγωνο...;; Τι μπορεί να είναι τετράγωνο;; Τραπεζομάντιλο, μαξιλάρι, παράθυρο, πλυντήριο...


Τα τρίγωνα λίγο πιο εύκολα... 

Φυσικά και ζωγράφισα κι εγώ... Μα πως αλλιώς θα περάσει η ώρα;;


Σκεπή, καπέλο, χωνάκι παγωτού, καρπούζι... και μπόλικη φαντασία για να φτιάξουμε πολλά διαφορετικά σχέδια... 


Οι κύκλοι είναι το πιο εύκολο... Το είχαμε ξανακάνει και είχαμε πολλές πολλές ιδέες... 


Μπάλα για κάθε άθλημα, μήλο, πορτοκάλι, πίτσα, τούρτα... Ένα σωρό φανταστικές ιδέες για όμορφους κύκλους...


Καμαρώστε τα αριστουργήματά μας!!! Μαμάς και γιου!! 



Το μόνο που χρειάζεται είναι φαντασία... Ιδανικό για μικρά παιδιά αλλά και για μεγαλύτερα που θα σκεφτούν πολύ πιο παράξενα πράγματα... 

Λοιπόν... εσείς τι θα ζωγραφίζατε μέσα σε ένα τετράγωνο, τρίγωνο ή κύκλο;; 

Καλή εβδομάδα!!!

post signature

You May Also Like

13 σχόλια

  1. Μου άρεσε πολύ αυτό!!Θα τα δοκιμάσουμε!!Μπράβο για τις ιδέες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά βρε Ελπίδα μου! Οι απανταχού stay at home μαμάδες σε ευχαριστούμε 💗💗💗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντε βρε Γιαννα μου...με κανεις και κοκκινιζω!! πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  3. Ωραία ιδέα για δημιουργική απασχόληση που αναπτύσσει και τη φαντασία! Πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα εκτύπωσα ήδη για τα κορίτσια μου! Merci <3 :)
    P.S. Προσωπικά θα ζωγράφιζα σε κύκλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελεια!!! ανυπομονω να δω τι θα ζωγραφισουν!! Ιδιαίτερα η Δαειρα!! <3 πολλα φιλια

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη ιδέα!! πολύ μου αρέσουν αυτά τα παιχνίδια ζωγραφικής!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελεια !! μου θυμισες την εποχη που εβαζα και εγω στο blog ολα οσα εφτιαχνα με τα μικρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορώ να χρησιμοποιήσω για εκπαιδευτικούς σκοπούς; Είμαι νηπιαγωγός. Οι ιδέες σας είναι εξαιρετικές και κατάλληλες για ηλικίες 3-6. Έπρεπε να γίνετε νηπιαγωγός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS