Διαβάζουμε: Τώρα

by - Δευτέρα, Οκτωβρίου 24, 2016

in English soon

Έχετε κι εσείς μικρά ανυπόμονα παιδάκια που τα θέλουν όλα... Τ Ω Ρ Α ;;; 


Εγώ έχω... Ένα μικρό αγόρι που μερικές φορές δεν έχει καθόλου μα καθόλου υπομονή... Κι αυτό το βιβλίο ήρθε πάνω στην ώρα... για να μιλήσουμε γι' αυτό με το πιο γλυκό τρόπο... 
Γνωρίστε τον Άρτσι.. Έναν μικρό αξιολάτρευτο ρινόκερο... 

Έναν μικρό ρινόκερο που τα θέλει όλα ΤΩΡΑ!!! 


Τώρα... !!! 


Τώρα τώρα τώρα !!!


Οι γονείς του Άρτσι ετοιμάζουν οικογενειακές διακοπές... και ο μικρός ρινόκερος ανυπομονεί!! 




Οι γονείς του έχουν αγανακτήσει με την ανυπομονησία του... Κι έτσι ο μπαμπάς του, του φτιάχνει ένα ημερολόγιο για να σβήνει μια μια τις ημέρες μέχρι να πάνε διακοπές.. 


Άραγε, θα καταλάβει ο μικρός ρινόκερος την αξία της υπομονής;;; Ή θα συνεχίζει να φωνάζει.. τώρα;;; 
Λατρέψαμε την υπέροχη εικονογράφηση και τον ανυπόμονο μικρό Άρτσι!!! 

Και μιας και ετοιμαζόμαστε και εμείς για ταξιδάκι... "έκλεψα" το κολπάκι του μπαμπά ρινόκερου και έφτιαξα κι εγώ ένα ημερολόγιο για να σβήνει ο Νικόλας μια μια τις μέρες...

 
Και ανυπομονούμε τώρα μαζί, να περάσουν οι μέρες και να πάμε μίνι διακοπές οι τρεις μας. 


Τον  Άρτσι και το "Τώρα" θα τον βρείτε στις εκδόσεις Ίκαρος


Και είμαι σίγουρη οτι θα τον αγαπήσετε όπως κι εμείς!! 

 photo signature_zps72gyx3qr.png

You May Also Like

3 σχόλια

  1. Τον λατρεύουμε! Θα μπορούσε να είχε γραφτεί για τον μικρό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας αφορά σίγουρα!! Ευχαριστούμε για την πρόταση Ελπίδα μου. Φαίνεται υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρήσιμο βιβλίο για όλα τα ανυπόμονα πιτσιρικάκια!
    Θα το αναζητήσουμε και εμείς Ελπιδάκι, μιας που μας αφορά το συγκεκριμένο θέμα :)
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS