Φτιάχνουμε..φαναράκια για την Ανάσταση

by - Τρίτη, Απριλίου 04, 2017

in English soon

Πέρυσι λίγες μέρες πριν το Πάσχα είχα δει τα φαναράκια που είχε φτιάξει η Γιούλη και τα παιδάκια της στο Παιχνιδάκι

Σκέφτηκα να φτιάξω κι εγώ ένα -έκπληξη για το Νικόλα.. που ήθελε οπωσδήποτε να πάει στην ακολουθία του επιταφίου και επιπλέον ήθελα να κρατάει το φως με ασφάλεια στην Ανάσταση.. 

Βάζα από μαρμελάδα είχα, κορδέλες είχα αλλά μαρκαδόρους δεν είχα.. Οπότε αυτοσχεδίασα... 



Τύλιξα σπάγκο στο χείλος του βάζου,τον κόλλησα με κόλλα σιλικόνης και έκανα και χερούλι με σπάγκο για να το κρατάει ο Νικόλας. 

Με σιλικόνη κόλλησα και ένα μεγαλούτσικο κεράκι ρεσό στον πάτο του βάζου. 


Γύρω γύρω κόλλησα washi tapes... 


Και το στόλισα με κορδέλες...

Και έτοιμο το φαναράκι μας!!! 
Ο Νικόλας το κράτησε περήφανος σε όλη την περιφορά του επιταφίου (και τράβηξε και πολλά βλέμματα θαυμασμού για το φαναράκι του) αλλά και στην Ανάσταση (και μεταφέραμε το Άγιο φως με ασφάλεια στο σπίτι)

Και εννοείται οτι δεν έπαθε τίποτα!!! Είναι έτοιμο και φέτος να μεταφέρει το Άγιο φως!! 

{Και μιας που το φαναράκι μας έγινε τόσο ανθεκτικό και όμορφο, έφτιαξα και ένα για δωράκι.. 
Σε ροζαλί αποχρώσεις αυτή τη φορά.. μιας και προορίζεται για κοριτσάκι και θα είναι μέρος του δώρου της για την μυστική ανταλλαγή του Junior Easter Bunny 2017. Ελπίζω να της αρέσει!!} 
    



Και μια ακόμα ιδιαίτερη ιδέα για φαναράκι είναι της Ζήνας από το Ef Zin, με φαναράκια διακοσμημένα με γκοφρέ χαρτί. Πανέμορφα και πολύχρωμα.. 


Τα λάτρεψα πραγματικά αυτά τα φαναράκια!!! 
Γίνονται ένα πολύ ιδιαίτερο δωράκι για το Πάσχα στα παιδάκια ή τα βαφτιστήρια μας!! 
Και σίγουρα θα τα κρατήσουν με χαρά το βράδυ της Ανάστασης. 
Πως σας φαίνονται;; 






You May Also Like

25 σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου!! Και τα δικά σας φαναράκια εγιναν πανεμορφα!! φιλια

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα!!! Και τί όμορφη διακόσμηση. Μου φαίνεται τέλεια κατασκευή και για τα μεγάλα παιδιά...σαν και του λόγου μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίδα μου είναι υπέροχα!!!!!!Φανταστική ιδέα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα είναι Ελπίδα μου! Μπράβο σου και Καλή Ανάσταση να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περσυ φτιαξαμε και εμεις φαναρακια και ο μπαμπας ειχε την ιδεα μα βαλουμε συρματακι.Δυσκολο υλικο για να το προσαρμοσρις.Φετος θα φτιαξω την ιδεα σου με τον σπαγγο ειναι πιο πρακτικη.Ευχαριστουμε που την μοιραστηκες μαζι μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συρματακι δεν.μου φανηκε πολυ πρακτικο.. ασε που δεν ειχα και στο σπιτι.. Ο σπαγκος με βολεψε πολυ!! Πολυ χαιρομαι που σου άρεσε η εκδοχη μου Μαρια μου.

      Διαγραφή
  6. Είναι πανέμορφα Ελπίδα μου!!! Με το καλό να το κρατήσει και φέτος ο Νικόλας!!! Καλό Πάσχα σας εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφα!Ξεχωρίζουν από τα έτοιμα!
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ όμορφα και οικονομικά! Λέω να τα φτιάξω για φέτος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα έγιναν και τα χρώματα είναι άψογα συνδυασμένα! Καλό Πάσχα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μας ενεπνευσες! ανυπομονω την αποδοχη σου στην ομαδα για να σου δειξω τι εκανε η κορη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS