Ζωγραφίζουμε.. με μαγικές μπογιές ..που φουσκώνουν!!

by - Τετάρτη, Ιουνίου 03, 2015

in English soon

Έχετε ζωγραφίσει με μπογιές που φουσκώνουν ;; Αν όχι.. χάνετε.. Είναι πραγματικά εντυπωσιακές.. και σίγουρα διαφορετικές.. 
Ήταν μια ιδέα (κλικ εδώ) που ήθελα να δοκιμάσω εδώ και καιρό... μιας και μας αρέσουν και τα χρώματα και η ζωγραφική.. Ένα βαρετό Σαββατιάτικο μεσημέρι.. και μερικά υλικά από το ντουλάπι.. και έτοιμοι να δοκιμάσουμε.. 


Οι μπογιές αυτές λέγονται puffy paints επειδή φουσκώνουν. Το καλύτερο είναι οτι φτιάχνονται εύκολα, γρήγορα, με υλικά από την κουζίνα μας και είναι κατάλληλες και για μικρότερα παιδιά αφού είναι βρώσιμες.. (εννοείται βέβαια δεν τις τρως γιατί είναι αλμυρές) αλλά και για μεγαλύτερα, που θα κάνουν πιο εντυπωσιακές εικόνες!!

Εμείς κάναμε 4 χρώματα.. 
Για κάθε χρώμα ανακατέψαμε σε ένα μπολάκι: 
  • 1 κουταλιά της σούπας αλεύρι που φουσκώνει μόνο του (φαρίνα) 
  • 1 κουταλιά της σούπας αλάτι
  • χρώμα ζαχαροπλαστικής 
  • 4-5 κουταλιές του γλυκού νερό
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά ρίχνοντας σταδιακά το νερό κουταλιά κουταλιά.. Η μπογιά δεν πρέπει να είναι πολύ αραιή αλλά ούτε πολύ σφιχτή.  

Παίρνουμε μπατονέτες (ή πινέλα) και ζωγραφίζουμε πάνω σε καρτέλες από χαρτόνι !! (Εμείς χρησιμοποιούμε το χαρτόνι από τα κουτιά δημητριακών.)



Οι ζωγραφιές πρέπει να έχουν αρκετή μπογιά -για να μπορούν αν φουσκώσουν. 




Και μόλις είναι έτοιμο το σχέδιο .. το βάζουμε στο φούρνο μικροκυμάτων για 
30 δευτερόλεπτα


και αρχίζει η μαγεία.. Οι μπογιές φουσκώνουν και γίνονται κάπως έτσι..


Τρισδιάστατες και σκληρές.. 



Εννοείται πως ζωγράφισα κι εγώ..χεχεχε..


και κάναμε πολλές πολλές ζωγραφιές.. 


Γράψαμε και το όνομα του Νικόλα με puffy paints!! 


Έγινε τέλειο!!! 



Μας άρεσαν πάρα πολύ και θα τις ξαναδοκιμάσουμε !!! 


Ελπίζω να σας άρεσαν και να τις δοκιμάσετε κι εσείς!! 


You May Also Like

54 σχόλια

  1. Τέλειο!!! Ειδικά αυτό με την ομπρέλα και αυτό που γράφει Νικόλας είναι φοβερά χαριτωμένα. θα μπει στα must! Φιλάκαι! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερή ιδέα! Εννοείται οτι θα το δοκιμασουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο!! Ευχαριστούμε πολύ! Μια ερώτηση... Δεν έχω φούρνο μικροκυμάτων... Πως να το κάνουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ισως στο φουρνο αλλα με καθε επιφυλαξη και πολλη προσοχη γιατι δεν ξερω ποση ωρα θα κανει... Ισως 1-2 λεπτα;; Οπως και να εχει αν το δοκιμασεις πες μου Κατερινα μου!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο βρε (τυχερούλα) Ελπίδα!
    Τι ωραία ιδέα, μη σου πω θα την κάνω σήμερα κιόλας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπίζω μόνο να μην αρπάξουμε καμιά φωτιά με το χαρτί στον φούρνο μικροκυμάτων! Μπορεί η Δώρα να είναι μικρή ακόμα, αλλά σε λίγο καιρό με τόσα πράγματα που ανεβάζεις, δεν θα σταματάμε! Κάθε μέρα θα έχουμε και κατι διαφορετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι βρε πουλακι μου.. Αφου το τσεκαρα.. Το χαρτι βγαινει λιγο ζεστο αλλα εννοειται οχι καμμενο.. Απλα θελει προσοχη στο χρονο.. Μονο 30 δευτερολεπτα.. Μετα δεν εγγυωμαι τιποτα..χαχαχα...

      Διαγραφή
  6. Ελα βρε Ελπιδααααααααα!!!!!!!!!!!! Τι τελειο!!!! Εχω δει αυτα τα χρωματα που φουσκωνουν αλλα αν μπορουμε να τα κανουμε και σπιτι με τοσο απλα υλικα ειναι τελειο!! Να γνεται αραγε και στο κανονικο φουρνο;; Φανταζομαι ναι ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρητικα ναι Αλεξανδρα μου.. Αλλα λογικα μαλλον θελουν περισσοτερη ωρα;; Αν το δοκιμασεις πες!!

      Διαγραφή
  7. Πλάκα κάνεις!!!!!! Έχω πάθει πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω να δεις.. που ημουν και διστακτικη στην αρχη... Αλλα πραγματικά γινονται πολύ ωραίες!!

      Διαγραφή
  8. Εντάξει... δεν υπάρχεις λέμε! Ούτε που το έχω ξαναδεί! Μιλάμε έχεις πολλούς άσσους στα μανίκια σου! χιχιχι ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μόνο εσύ βρε κορίτσι!
    Εντάξει πόσο τέλειες είναι αυτές οι μπογιές;
    Είσαι αστείρευτη πηγή έμπνευσης και δημιουργικότητας, φτου φτου :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι οντως τελειες Ερμιονη μου!! εδω ξετρελαθηκα εγω..χαχαχα!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  10. Φοβερό!! πολύ πρωτότυπο! χρώμα ζαχαροπλαστικης που βρίσκουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ολα τα σουπερμαρκετ.. Συνηθως τα εχουν κοντα στα ειδη ζαχαροπλαστικης. :)

      Διαγραφή
  11. Ααα, αυτή η ιδέα είναι τέλεια! Θα εκτελεστεί πάραυτα!
    Απλά χρώματα, σε υγρή μορφή, έτσι; Όχι τζελ ή πάστα και τέτοια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω εβαλα πάστα αλλα και με τα υγρα γινεται μια χαρα.. Δοκιμασε και πες μου Χρυσα μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  12. Είναι πολύ ωραία δραστηριότητα και τα σχεδιάκια σας υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν είχα ιδεα.....καταπληκτικη ιδεα και με πολλες εφαρμογές. Ευχαριστουμε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν τις ηξερα καν αυτες τις μπογιες, αλλα ειναι σουπερ! κραταω τη συνατγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αλλο παλι και αυτό! Τι απιθανη ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φαίνονται τέλειες!!! Δεν μου φαίνεται περίεργο που τις δοκίμασες και η ίδια :) Αφού ψηθούν και γίνουν σκληρές διατηρούνται;;; Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Δημητα μου!! εμεις τις καναμε πριν μια εβδομαδα και δεν εχουν παθει τιποτα.. Οποτε λογικα διατηρουνται καποιες μερες.. πολαλ φιλια

      Διαγραφή
  17. δεν το πιστευω,φοβερη ιδεα!!!!!εννοειται πως θα το κανουμε!!!
    ευχαριστουμεεε ελπιδααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι καλα!! καλη διασκεδαση και περιμενω εντυπωσεις!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  18. Καλά Ελπίδα τι ωραία ιδέα! Μα πού τα βρίσκεις; Θα το κάνουμε κι εμείς σίγουρααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοίτα τι μαθαίνει κανείς! Καταπληκτική ιδέα όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλα... Μεχρι που μπορει να φτασει η δημιουργηκοτητα;;; Τι μπορει κανεις να βρει στο ιντερνετ;;;;
    Αλλη μια υπεροχη ιδεα υλοποιηθηκε Ελπιδα και παρουσιαστηκε μεσα απο τις υπεροχες φωτογραφιες σου!!!! Τα εργα σας υπεροχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χρυσαγή μου!! Νομιζω οτι πλεον μπορεις να βρεις τα παντα!!χεχε,.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  21. Ελπίδα και Νικόλα, μπράβο σας!!! Οι 3D ζωγραφιές σας έγιναν τέλειες. Τα χρώματα που έφτιαξες εκτός ότι τα λατρεύω, έδειξαν και πάρα πολύ ωραία. Εγώ είχα κάνει μόνο λευκό και μπλε γιατί δεν ήμουν σίγουρη ότι θα πετύχαιναν. Αλλά τελικά δεν ήταν τίποτα! το μυστικό όπως λες είναι η αρκετή μπογιά πάνω στο χαρτί, αν και αν βάλεις πάρα πολύ τελικά μένει "άψητη" χαχαχαχαχ Εμείς τις έχουμε ακόμα τις ζωγραφιές μας από τα Χριστούγεννα. Δεν έχουν πάθει τίποτα! Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά.
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Νικη μου!! πραγματικα πανεύκολο και εγιναν πολυ ωραιες!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  22. Τόσο εντυπωσιακό και συνάμα απλό!!! Σίγουρα στα "to do with the kids"!!!!
    Φιλιά πολλά Ελπίδα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φανταστικά !!! Πολύ μου αρέσει νομίζω ότι θα την δοκιμάσω σύντομα γιατί τα μεσημέρια μας έχουν αρχίσει να γίνονται πολύ βαρετά και ποιος τους πιάνει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καταπληκτικό!!! Μπογιές που ψήνονται και φουσκώνουν; Απλά τέλειο... βρήκαμε πως θα γεμίσουμε τα απογεύματα μας. Ευχαριστούμε Ελπίδα για την υπέροχη ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυ χαιρομαι που σου αρεσε Στρατούλα μου!! Ανυπομονω να δω τα εργα σας!! φιλια

      Διαγραφή
  25. Υπεροχες ανυπομονω να ερθει το σουκου να τα παιξουμε κ μεις....
    Αντι για χρωμα ζαχαροπλαστικης μπορουμε να βαλουμε τεμπερα ή ακριλικα χρωματα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS