Από σήμερα μετράμε αντίστροφα...

by - Κυριακή, Δεκεμβρίου 01, 2013

in English soon

Κανονικά αυτό το ημερολόγιο έπρεπε να ήταν έτοιμο εδώ και μέρες.. Το είχα στο πρόγραμμα και το είχα οργανώσει στο μυαλό μου να το κάνω με την ησυχία μου..Έλα όμως που σχεδόν όλη την εβδομάδα ήμουν χάλια με ένα άσχημο κρυολόγημα (που ακόμα κρατάει λίγο για να λέμε και όλη την αλήθεια)...Και σήμερα το αποφάσισα!! Ή τώρα ή ποτέ (ή του χρόνου βρε παιδί μου..). Ασχολήθηκα λίγο το μεσημέρι που κοιμόταν ο Νικόλας και είπα να βγούμε το απόγευμα για να πάρω μερικά πραγματάκια.. Αλλά είπαμε..όταν κάνεις σχέδια.. κάποιος εκεί πάνω γελάει..Από το μεσημέρι να ρίχνει μια βροχή και να μη σταματάει.. Όποτε εσώκλειστοι.. Ε τι να γίνει σκέφτηκα..θα βολευτούμε με ότι έχουμε..Κι οτι γίνει στην τελική.. Το θέμα είναι να το χαρώ την ώρα που το φτιάχνω και να το χαρεί κι ο Νικόλας το πρωί που θα το δει.. 
Η αρχική ιδέα είναι από εδώ (κλικ). Κι εγώ έκανα οτι καλύτερο μπορούσα...και το διασκέδασα αφάνταστα..


Εκτύπωσα τους αριθμούς από εδώ (κλικ) και τους έκοψα.
Βρήκα μερικά και χαριτωμένα τρίγωνα κουτάκια εδώ (κλικ), τα εκτύπωσα και κόψε -κόλλησε.. έτοιμα στο λεπτό. Για τα υπόλοιπα δωράκια- μέρες επιστράτευσα ότι βρήκα...(Ευτυχώς είμαι μαζώχτρα και έχω ένα σωρό πράγματα...) Άνοιξα λοιπόν κουτιά και ντουλάπια και βρήκα: χριστουγεννιάτικο χαρτί περιτυλίγματος (που είχε μείνει από πέρυσι), σακουλάκια υφασμάτινα (από μπομπονιέρες), εφημερίδες, φακέλους,ρόλο από χαρτί υγείας (που το τελείωσα με το ζόρι..χεχε), σπάγκο ριγέ (κόκκινο-λευκό), κορδέλα κόκκινη σατέν, αυτοκόλλητα, χρωματιστές κολλητικές ταινίες...


Είχα σταμπάρει και την άσπρη μεγάλη κρεμάστρα, για να είναι ανθεκτική (να αντέξει και το βάρος) και την τύλιξα με κορδέλα κόκκινη για να μοιάζει με ζαχαρωτό μπαστουνάκι...Κι άρχισα να τυλίγω και να κρεμάω.. 


Κι όσο για τα δωράκια μας...Έβαλα καραμέλες - ζελεδάκια (που τρελαίνεται ο Νικόλας), μπαστουνάκια σοκολάτας, δυο μικρά παζλ (που είχα αγοράσει πρόσφατα αλλά δεν του τα είχα δώσει), μαρκαδόρους για τον ασπροπίνακα (που τους τελειώνει σχεδόν αμέσως και δεν τον προλαβαίνουμε και που επίσης είχα αγοράσει αλλά δεν τους είχα εμφανίσει...), ένα μεγάλο σοκολατένιο Άγιο Βασίλη (για να τον τσακίσουμε τα Χριστούγεννα φυσικά..χεχε), ένα μίνι χριστουγεννιάτικο παζλ που το έφτιαξα εγώ (tutorial εντός των ημερών γιατί έγινε τέλειο και πολύ μου άρεσε..χεχε), ένα ζευγάρι χειμωνιάτικα γιορτινά καλτσάκια, χριστουγεννιάτικες σελίδες με αριθμούς για να ενώσει (τις εκτύπωσα και τις πλαστικοποίησα), καραμελίτσες PEZ και τον Μίκυ καραμελοκουβαλητή (ή όπως αλλιώς λένε αυτό το μαραφετάκι που τις βάζεις μέσα...), κουπάτ για τα μπισκοτάκια που θα φτιάξουμε...και το τριγωνάκι που θα πει τα κάλαντα!!!


Και τέλος πολλές καρτούλες με δραστηριότητες (που τις έκανα μόνη μου αλλά δεν βγήκαν και πολύ σόι οπότε δεν είναι για να τις μοιραστώ..). Τι θα κάνουμε λοιπόν αυτές τις 25 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα ;;; Θα γράψουμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη, θα φτιάξουμε μπισκοτάκια και μπισκοτοσπιτάκια, θα κάνουμε πάρτι για τη γιορτή του Νικόλα, θα διαβάσουμε χριστουγεννιάτικα βιβλία, θα κάνουμε χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές, θα πάμε βόλτα σε (ότι) χωριό Αη Βασίλη υπάρχει στην πόλη μας (!!!), θα βγούμε χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες, θα κάνουμε κατασκευές, θα πούμε τα κάλαντα, θα παίξουμε πολύ και θα δούμε χριστουγεννιάτικες ταινίες αγκαλιά στον καναπέ μας...


Το κρέμασα στον καθρέφτη του διαδρόμου κι έχω ενθουσιαστεί!! Ελπίζω μόνο να ενθουσιαστεί και ο Νικόλας όταν θα ξυπνήσει το πρωί !!! 

Και του χρόνου να είμαστε γεροί!!!
Καλό μήνα σε όλους και μην ξεχνιόμαστε : 
24 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα !!!  

Πρωινό update : 

Ο Νικόλας τρελάθηκε.. Δεν το πίστευε λέμε.. Έμεινε με το στόμα ανοιχτό!!  "Μάμα αριθμούς !!! Να τους παίξουμε;;; Είναι για μένα;;; " 

    

Του εξήγησα  οτι έτσι μετράμε τις μέρες για τα Χριστούγεννα κι οτι κάθε μέρα θα παίρνει μία έκπληξη!! Ξεκινήσαμε με το #1.

  
Η ανυπομονησία μεγάλη !!! 





Να και η σημερινή έκπληξη !!! Μίκυ + καραμέλες !!! Αχτύπητος συνδυασμός !!!


Και μετά από όλα αυτά έχω να συμπληρώσω οτι.... χαλάλι του !!! Χαλάλι και ο κόπος και το ξενύχτι για να το τελειώσω !! Αυτή η λάμψη στα μάτια του.. απλά δεν περιγράφεται !!! Μια οικογενειακή παράδοση γεννήθηκε σήμερα !!! 
Σ' αγαπώ πολύ μωρό μου !!! Ανυπομονώ να δεις και τις υπόλοιπες εκπλήξεις!! 

You May Also Like

51 σχόλια

  1. Καλό μήνα Ελπιδάκι!
    Τι φοβερή ιδέα!
    Να μας πεις αντιδράσεις αν και πάνω κάτω μαντεύω :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα Ερμιόνη μου!! Όπως έγραψα και πιο πάνω..ξετρελάθηκε!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Ελπίδα μου! με πολύ κρύο μπήκε ο Δεκέμβρης αλλά και με μια ιδέα μια ιδέα έκπληξη για το Νικόλα!!! Χαμός θα γίνει...θα ήθελα να είμαι από μια μεριά να δω αυτό το φατσόνι πόση χαρά θα κάνει όταν ξυπνήσει και το δει!!!! φιλάκια γλυκιά μανούλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χτες με το που το ανέβασες ημουν μεσα! Σχολίασα αλλά μες την νυστα μου δεν Δημοσιεύθηκε! Τέλειο το κανατε! Εσεις μετρατε απο το1! Εμεις μετράμε αντιστροφα! Όπως κ να ειναι ομως τα παιδιά ανυπομονουσαν να ανοιξουν το πρωτο δωρακι! Για το Νικολα ήταν ακομη μεγαλύτερη έκπληξη γιατι δεν το ειχε δει στημένο!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα και το δικό σας Κατερίνα μου!! πού όμορφο!! Ναι για μας διπλή η έκπληξη..και να σου πω..μάλλον έτσι θα το κάνω κάθε χρόνο- αν μπορώ φυσικά!! Το υφος του πραγματικά ανεκτίμητο!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  4. Τι ωραίο που έγινε το ημερολόγιο Ελπίδα! Μπορεί να ταλαιπωρήθηκες με το κρύωμα, αλλά το αποτέλεσμα είναι καραμελένιο!
    Περαστικά σου και καλό σας μήνα!
    Τι γλυκός μωρέ ο Νικόλας, φαντάζομαι τη χαρά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Λιτσάκι!! και το δικό σας μου άρεσε πολύ!! καλό μηνα και πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. τι όμορφο! θαυμάζω την υπομονή σας! Να με πληρώσεις δεν πρόκειται να το κάνω χαχαχα
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Νασιούλα!! ε καλά είναι για έναν..Αν ήταν να το κάνω x3 ... θα το σκεφτόμουνα..χεχε!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  6. Τέλεια Ελπιδάκι μου, πανέμορφο το έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κα-τα-πλη-κτι-κο!!!!!μπραβο ελπιδα, το μωρο σου θα'χει να θυμαται πραγματικες χαρουμενες στιγμες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο. Και η εφραση του Νικόλα είναι οτι πολυτιμότερο νομίζω. Καλό μηνα γεμάτο εκπληξεις λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαρία μου!! καλό μήνα κι ελπίζω οι εκπλήξεις να είναι μόνο ευχάριστες..χεχε!! φιλιά

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο!!! Για αυτό μου αρέσει το μπλόγκινγκ... μοιραζόμαστε ιδέες και γινόμαστε καλύτεροι... όσο για τα παιδιά μας χαμόγελα μέχρι τα αυτιά!!! Καλό μήνα!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Κάλη μου!! έτσι όπως τα λες.. blogging is sharing !! καλό μήνα και πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  10. Εκτός ότι ο Νικόλας είναι όλα τα λεφτά με τις εκφράσεις του, είναι όλα τα λεφτά και το ημερολόγιο σου! Πολύ όμορφο! και του χρόνου Ελπιδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Σοφάκι μου!! και το δικό σας.. πανέμορφο!! καλό μηνα και πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο έγινε το ημερολόγιο σας κι ο μικρός σου σκέτη γλύκα!Μόνο τα μάτια τους βλέπεις οταν τ'αντικρύζουν και ξεχνάς κούραση και τα πάντα!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά, το έφτιαξες τέλειο!!!!
    Η καλή αρχή έγινε..ο Νικολής ξετρελάθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Βερούλα!! ναι ο μιρκός τρελάθηκε..Ανυπομονεί να τα ανοίξουμε!! χεχε..πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  13. Εκανες φο-βε-ρή δουλειά!!!!
    Πω πω!!! Αξιοθαύμαστη!
    Μπράβο σου Ελπίδα μου!!!
    Ζηλεύω το Νικόλα που κάθε μέρα θα ανοίγει και ένα καινούριο πακέτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!! Αμα σου πω..κι εγώ τον ζηλεύω..χαχα!! με βλέπω του χρόνου να κάνω και για μένα..χαχαχα

      Διαγραφή
  14. Καιρό τώρα σε διαβάζω και μου αρέσει πολύ η αισθητική σου. Μου αρέσει πάρα πολύ Ελπίδα όπως το έφτιαξες . Μπράβο! Καλό μήνα και άντε να γράψετε και κάτι και για το άλλο τώρα , ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Γιώτα μου!! καλό μήνα και μην ανυσηχείς κάτι θα κάνω και γιάυτό... ;)

      Διαγραφή
  15. Είναι φοβερό!!Αυτό είναι ημερολόγιο υπερπαραγωγή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το έφτιαξες την τελευταία στιγμή; Δηλαδή αν είχες χρόνο τι θα έφτιαχνες βρε παιδί μου; Φοβερο! Εντάξει, για το Νικόλα δε μπορώ να πω κάτι, είναι κούκλος! Αυτή η φωτογραφία του στο banner είναι απίστευτη!
    Μπράβο Ελπιδάκι! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Αθηνούλα μου!! καλέ με κάνετε και κοκκινίζω..Καμιά φορά τελικά αυτά της τελευταίας στιγμής γίνονται και πιο καλά νομίζω... πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  17. Από τα καλύτερα ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης που είδα φέτος. Θα το χαρεί πολύ ο μικρούλης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλειο!! Εγώ έχω ένα έτοιμο αλλά του χρόνου θα φτιάξω σίγουρα ένα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ!! Να κάνεις κι εσύ του χρόνου!! Ο Θανάσης θα τρελαθεί!! καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  19. αααααααα διάβαζα τόσες μέρες τις διάφορες αναρτήσεις απο δω και κει για ημερολόγια αλλά καμία δεν με έπεισε να το κάνω. Τώρα που διάβασα την αντίδραση του μικρού σου ζήλεψα! Προλαβαίνω;;;
    Πολύ όμορφη παράδοση ξεκινήσατε! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και βέβαια προλαβαίνεις καλέ.. ξεκίνα από σημερα..χεχε!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  20. Τελειο το ημερολογιο, αλλα πιο τελεια αυτη η γλυκια φατσουλα!!! Ο μικρουλης μου δεν καταλαβαινει ακομα, περιμενω την στιγμη που μπορω κι εγω να του φτιαχνω τετοια πραγματα! ΦΙλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Σοφία μου!! κι εγώ έτσι έλεγα πέρυσι!! Φέτος το απολαμβάνω περισσότερο μαζί του!! φιλιά

      Διαγραφή
  21. Ελπίδα ειναι φανταστικό!!! Μου αρεσε τοσο που το καθε ενα ειναι διαφορετικο και τα εχεις στολισει τοσο ομορφα. Τυχερός ο Νικόλας σου ο κούκλος που σήμερα γιορτάζει κιόλας!!! Να τον χαιρεσαι Ελπιδάκι και να τον βλέπεις πάντα ετσι ευτυχισμενο και χαμογελαστο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχη η περσινή σου ιδέα Ελπίδα μου! Για φέτος, αναρωτιέμαι τι να ετοιμάζεις...! Πες μας καμιά ωραία ιδέα, μπας και ξεσηκωθώ κι εγώ! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκεφτομαι διαφορα αλλα δεν έχω καταλήξει Μαρακι!! Αλλα αυτος ο μηνας ειναι προετοιμασιας!! χαχχαχα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  23. Φέτος θέλω να φτιάξω κι εγώ το δικό μου. Με δύο δωράκια στην κάθε μέρα φυσικά! Για να δω, θα τα καταφέρω; Υπέροχο, Ελπίδα μου! Μπράβο σου!!! Το φετινό πώς θα είναι άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και βεβαια θα τα καταφερεις!! Να δεις χαρα που θα κάνουν!!! Κι οσο για το φετινο... δεν εχω κατασταλάξει ακόμα..πολλα φιλια Μαγδα μου!!

      Διαγραφή
  24. Υπέροχο!!!! Ακόμα κι εγώ θα ξετρελαινόμουν αν ξυπνώντας έβρισκα τέτοιο ημερολόγιο να με περιμένει! Αναμένω να δω το φετινό, αν φτιάξεις :)
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λατρεύω τις Χριστουγεννιάτικες οικογενειακές παραδόσεις!!!! Από φέτος ξεκινάμε εμείς διάφορα....είναι βέβαια λίγο μικρός αλλά δεν πειράζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εξαιρετικό το ημερολόγιο σας. Το έχω λατρέψει σαν ιδέα, αλλά δεν έχω αποφασίσει αν θα του φτιάξω ακόμη, προβληματίζομαι λόγω της ηλικίας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καταπληκτική ιδέα Ελπίδα μου!!!!! Ετοιμάζουμε κάτι παρόμοιο και εμείς και θα το δείτε στο μπλοκ μας σε λίγες μέρες! Και θα κλεψω και μερικές από τις δικές σου ιδέες να τις ενσωματώσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εννοείται ότι θα υιοθετήσω πολλές από τις ιδέες σου Ελπίδα μου για το δικό μας ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης! Σ'ευχαριστούμε πολύ, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS